Hlavní obsah

Nejhorší ubytování na Krétě aneb jak nevěřit fotkám v cestovní kanceláři

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Alena Tužilová

Část komplexu Fereniki holyday resort

Dovolená se kvapem blížila a tak jsme hledali výhodné last minute. To jsme bohužel nevěděli co nás čeká.

Článek

Po dlouhé debatě jsme se rozhodli, že letos strávíme pár dní na Krétě.

Kréta nás lákala hlavně svojí historií a dokonale čistým mořem. Dlouho do noci jsme seděli u počítače, pročítali co by pro nás mohlo být nejlepší, až nám z toho šla hlava kolem.

Ráno bylo rozhodnuto, že půjdu do cestovní kanceláře a necháme si poradit co bude nejlepší. Paní v cestovní kanceláři byla velmi příjemná a milá. Hned se mě ujala a společně jsme vybíraly.

Podmínky jsem měla jasné:

1. Termín odletu a destinaci

2. Program All inclusive

3. Nějaké dětské hřiště pro syna

4. SPA v hotelu pro muže, aby mohl chodit na masáže.

Po chvilce hledání mi paní povídá: „Našla jsem něco, jak dělané pro vás. “ Otočila má mě monitor a já četla: “ Pět bazénů, SPA, All inclusive, pláž 100m, služby delegáta.“

Fotografie resortu Fereniki holiday resort vypadaly nádherně. A já se už viděla na Krétě. Hned jsem zajezd koupila a paní mi popřála krásnou dovolenou.

Přišel náš den D. Příjezd na letiště, odbavení a vzlet a přistání v Heraklionu proběhly bez problémů. Přiletěli jsme podle plánu kolem půlnoci. Bohužel kufry z našeho letu se zasekly a tak jsme na ně čekali až do půl druhé. Pak nás čekal transfer do našeho hotelu, který trval neuvěřitelnou hodinu a půl.

Při check in se zdálo být také vše bez problémů. Zaplatili jsme pobytovou taxu a dostali klíč od pokoje 708. Paní z recepce nám šla ukázat náš pokoj. Vysloveně před námi běžela, ani jsme ji nestačili a náš syn z toho byl úplně rozhozený. Najednou paní recepční zpomalila a prstem ukázala na dveře 708. A teď nepřeháním, ale opravdu hned vzala nohy na ramena a utekla.

A pro nás přišel první zádrhel. Nešlo nám odemknout. Asi po 15ti minutách jsme se konečně dostali do pokoje. První co nás štíplo do nosu byl neuvěřitelný smrad, který se nedal identifikovat. Hned jsme museli vyvětrat a trochu se to zlepšilo.

Skoro jsme nespali, při sprchování jsem vytopila celou koupelnu, jelikož sprcha stříkala všude, jen né na mě. Hned ráno jsme vyrazili na snídani a poté na sraz s delegátem.

Musím podotknout, že jídlo bylo za celý pobyt dokonalé a nedá se nic vytknout.

Na schůzce s delegátem jsme zjistili, že nejsme vůbec jediný, kdo má problém s pokojem. Po vyslechnutí ostatních jsme zjistila, že náš pokoj není zase tak hrozný. Jedné rodině tam hned po příchodu na pokoj lezli mravenci v posteli.

Pozorně jsem poslouchala delegáta a nezaregistrovala nic o bazénech a SPA. Tak jsem se hned zeptala a odpověď mě opravdu nepotěšila. Bazén byl jen jeden a ještě k tomu v jiném hotelu a SPA, ty byly v rekonstrukci. Na moji otázku, proč to není nikde uvedeno, jsem odpověď nedostala. Ale zato jsem dostala letáček s výlety po okolí, které se dle mého pohledu zdály předražené.

Dle delegáta byly všechny pokoje ve Fereniki obsazené a vidina volného pokoje na výměnu byla až druhý den odpoledne. Tím jsme si, ale nechtěli kazit dovolenou. Vyrazili jsme se převléct do plavek a pak rovnou na pláž. Měla jsem chvilku a tak jsem zkoumala odkud,v tom našem pokoji, jde ten zápach. A hurá, našla jsem to…

Foto: Alena Tužilová

Skříň v pokoji, oblečení jsme se báli do ní dát.

Ten zápach se linul z dek. A tak jsem odchytila uklízečky a požadovala, aby deky odnesly a vypraly a nebo nechaly někde jinde. Bylo mi suše oznámeno, že deky se perou až po sezoně. Hned jsem volala delegatovi a to nejen kvůli skříni, ale také kvůli vypínači a zásuvce, trochu jsem se jí bála. Ale bylo mi oznámeno, že deky mám nechat zavřené a zásuvka je v pořádku a nic se nemůže stát.

Foto: Alena Tužilová

Zásuvka a vypínač, které ve mě vyvolali různorodé pocity

Dále nám v cestovní kanceláři, tedy lépe řečeno v jejich popisku zájezdu, byla slíbena TV na pokoji. Jasně, že by jsme ji ani nepoužili, ale prostě tam nebyla. Místo toho jsem objevila asi něco jako rádio, také nefunkční a vypadalo jako z hororu.

Foto: Alena Tužilová

Asi rádio, ale možná taky ne.

No nic, řekli jsme si, že tohle všechno vyreklamujeme, ale teď si přeci nebudeme kazit dovolenou. Delegátovi jsem napsala sms, jelikož byl nedostupný, že nový pokoj chceme hned zítra, jak bude nějaký volný.

Kréta sama o sobě je nádherná. Obyvatelé jsou příjemný a na první dojem se zdá, že tady je ke štěstí opravdu blízko. Člověk by až za ten den zapomněl, že na něj čeká hororový pokoj.

Druhý den, přes urgenci, se nic nedělo. Žádná změna pokoje nic. Delegát nebral telefony a ani neodepisoval na sms. Na recepci bylo neustále obsazeno. Viděla jsem, že nejsme jediný, kdo má problém s pokojem. Neustále tam byli různí hosté, různých národností a svým křičením se domáhali lepšího pokoje.

Po dalším dni bylo rozhodnuto. Lepší pokoj neexistuje a budeme zajezd reklamovat.

Zbytek dovolené jsme si užili po vlastní ose. Do pokoje jsme chodili jen spát, převlékat se a sprchovat (rozuměj - vytopit koupelnu a půlku pokoje).

Nejsme nijak náročný, ale myslím, že čistota by měla být všude dodržována. Poučení pro nás bylo, že fotografiím, i když u cestovní kanceláře na webu, se nedá věřit.

Po příjezdu domů jsem ihned sedla k počítači. Nahrála fotky a sepsala reklamaci. A jak dopadla reklamace, to Vám zase povím příště.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám