Hlavní obsah

Tchán se opil a začal mluvit o dceři. Všechno tím změnil, říká Kamil

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixaby

Prozřel a zjistil, že jsou věci úplně jinak

Se svou manželkou byl tři roky, měli téměř ideální vztah. Málokdy se chytli, přátelé jim záviděli. Ale stačilo pár hodin, aby se jejich životy obrátily vzhůru nohama.

Článek

Příběh těchto dvou mohl dopadnou úplně jinak, kdyby se Kamil jednoho dne nerozhodl, že kývne na naléhání tchána a konečně s ním skočí „na jedno“. Dobře věděl, že půjde o mnohem víc a že si bude chtít bodrý chlapík v hospodě pochlubit, jakého má zeťáka.

„Nevadilo mi to. Patřilo to k životu na vesnici. Sám jsem z jedné takové pocházel. A i když jsem pak žil od puberty ve velkoměstě, znal jsem zvyky a podmínky, za kterých budu přijat do rodiny,“ vzpomíná sympatický muž s tím, že s manželkou dorazili už v pátek a pro jistotu si vzal v pondělí v práci volno. Vše jen proto, aby se připravil na sobotní „výpravu“.

Spousta „náhod“ a najednou všechno jinak

Všechno nejprve probíhalo přesně tak, jak si myslel. „Tchán tam „náhodou“ potkal asi osm svých kamarádů, samozřejmě jsme hned všichni seděli u jednoho stolu, který byl „náhodou“ prázdný přesto, že jinak byla hospoda plná. No, šlo se na věc. První pivo pomalu na ex, pak začaly chodit rumy.“ Samozřejmě žádné karibské či něco podobného, prostě klasické tuzemáky.

Stačila hodina, aby Kamil věděl, že to nedopadne dobře. Myslel si, že bude zvracet, že sebou někde sekne. Zkrátka, že ho odnesou a on bude mít ostudu. „Tempo ale najednou opadlo. Tchán dokonce navrhl, že si objednáme vodu. Opravdu, slyšel jsem dobře! Samozřejmě jsem moc rád souhlasil, ale ještě jsem netušil, co bude následovat.“

Nikdy nebude jenom moje

Kamil tvrdí, že se z něj stala „vrba“. Poslouchal, co všechno má tchán doma špatně, jak chtěl před lety odejít, jak už ho ani rybaření nebaví apod. „Pouštěl jsem to jedním uchem dovnitř a druhým ven. Jenže pak začala hovořit o Pavle, takže jsem zpozorněl. Prostě to byl jeho monolog, asi hodinu jsem nepromluvil, jen poslouchal a žasl.“

Z ničeho nic stál před informací, že jeho partnerka má i jiné muže, že si nemůže pomoci. Tchán sice Kamilovi přísahal, že ho Pavla miluje, to mu ale v tu chvíli začínalo být úplně jedno. „Nechápal jsem. Ale on začal říkat detaily, mluvil srozumitelně, neplácal nesmysly, jak by se dalo v té chvíli čekat.“

Prý to tak Kamilova manželka měla vždycky, nikdy nevydržela s jedním partnerem. Hledala jiné možnosti, jak si okořenit život. Tchán mu řekl, že i když se k němu bude vždycky jeho dcera vracet, tak nikdy nebude jenom jeho. „Musel jsem pryč. To už na mě bylo moc. Pavlu jsem samozřejmě hned vzbudil a musela mi říct pravdu.“

Nemohl jsem s tím žít

Není asi třeba podotýkat, že to byl konec jejich manželství, protože Pavla se nakonec ke všemu přiznala. Přiznala mu, jak se její život odvíjí, že s tím zkoušela něco dělat, ale nikdy nevydržela dlouho sama nebo s jedním mužem.

Zavolal jsem si taxi a odjel pryč, přespal jsem v hotelu. Snažili jsme si to pak vyříkat, já to asi i chápal, svým způsobem za to nemohla. Jenže já zase nemohl fungovat s tím, že si užívá někde jinde.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz