Hlavní obsah
Lidé a společnost

Zbývá mi 20 tisíc měsíčně, z toho nevyžiju, říká Ilona (27) a prosí o pomoc

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Podle svých slov potřebuje víc peněz

Někomu by to stačil na dva, tři měsíce. Pro Ilonu z Prahy je ale dvacet tisíc zoufale nízká částka. Otázkou je, jestli rodačka z Mostu náhodou neutrácí zbytečně. Nicméně tvrdí, že je na tom špatně.

Článek

Vdávala se ve dvaceti letech, její partner byl dvakrát starší, než Ilona. „Zajistil mě, všechno, co jsem kdy chtěla, jsem od něj dostala,“ říká na rovinu. Půvabná blondýnka svého muže reprezentovala, když bylo potřeba zapůsobit na jeho obchodní partnery a vytvářela mu doma zázemí. „Nevařila jsem, na to jsme měli hospodyni. Ale vše bylo připraveno vždy přesně tak, jak požadoval. Dohlížela jsem na to, aby byly věci v pořádku.“

Něco mi nechal, ale málo

Problém však nastal ve chvíli, kdy podnikatel přišel s tím, že by chtěl děti. Iloně se do toho nechtělo. „Byla jsem spokojená tak, jak to bylo. Navíc mi bylo jasné, že si zkazím postavu a manžel nebude spokojený. Takže jsem dělala všechno proto, aby k tomu nedošlo.“ Zdálo se, že se jí nakonec podařilo „potíže“ zažehnat. Ovšem realita poněkud byla odlišná.

Pohodový život totiž neměl trvat navždy. Ilonin manžel se totiž rozhodl, že se odstěhuje do zahraničí, kde si našel jinou ženu. „Rozvedli jsme se, nechal mi byt, auto a nějaké další věci. Posílá mi i peníze, zhruba dvacet tisíc měsíčně. Ale to je zoufale málo, nemám šanci vyžít celý měsíc. Jen kadeřník mě vyjde na pět tisíc, kosmetika dalších pět atd. Nikdo si neumí představit, kolik to všechno stojí peněz.“

Pracovat? Tak to ani náhodou!

Ilona nemá příliš přátel. Tvrdí, že kamarádky ztratila, protože jí je manžel zakazoval. „Chtěl, aby byla jen jeho, nechtěl se o mě dělit. Svým způsobem mi to lichotilo. A co si budeme povídat, byla to jen malá daň za to, že jsem nemusela pracovat a vždycky jsem měla vše, na co jsem si ukázala. Myslím, že není fér, když to teď nemám. Podle mého názoru by mi měl exmanžel zajistit stejný život, jako jsem měla s ním. Vždyť jsem pro něj tolik obětovala!“

Je tu samozřejmě možnost, že se Ilona vrátí do práce. Kdysi pracovala v účtárně. Ale o tom ona nechce ani slyšet. Nebudu pracovat, to ani náhodou. Proč také? Jsem hezká a muži mohu dát vše, po čem touží. Chtěla bych poprosit lidi, kdyby věděli o někom, komu bych se líbila, tak jestli by nás nepropojili.“

Nechci mimo Evropu

Samozřejmě to má háček. „Nechci žádného chudáka. Ještě by za mě třeba nemohl vše platit, to by se mi nelíbilo. Prostě je nutné, aby partner splnil mé potřeby. Pak jsem ochotna udělat vše, co si bude přát.“ Ilona ještě dodává, že není nutná hned svatba. prý by bylo dobré, aby se nejprve poznali.

A ještě jedna věc - nechce z Evropy. „Mimo Evropu se stěhovat nechci. Ještě by mě nějaký šejk zavřel a už bych se nevrátila. To ne, zase takový blázen nejsem.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz