Hlavní obsah

Pohled na otce partnerky mě vyděsil. Utekl jsem, to by nešlo, říká Ota (36)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Lásky byl najednou konec

Nikdy si nemyslel, že se zamiluje tak moc, že bude chtít obětovat i vlastní pohodlí. Přesto se mu to stalo. Jenže vztah skončil vzápětí, co se svou vyvolenou dorazil na návštěvu k jejím rodičům.

Článek

Většinu života strávil sám. Lépe řečeno bez stále známosti, o ženy neměl Ota nikdy nouzi. Nicméně se nechtěl vázat, myslel si, že samotnému mu je nejlépe. „Žádné vysvětlování, žádné omluvy. Partnerský život mě zkrátka nelákal, neviděl jsem v něm žádná velká pozitiva,“ vysvětloval sympatický chlapík, který si vystačil s kamarády a s občasnou známostí. „Nikdy nevydržela déle než pár dní. Tak mi to vyhovovalo.“

Poznávali, že je jim spolu dobře

Lásku mu však osud do cesty přeci jen poslal. Dokonce v době, kdy to asi čekal ze všeho nejméně. „Zní to divně, ale potkal jsem ji brzy ráno na Hlavním nádraží. Seděla tam mezi nejrůznějšími podivnými existencemi, koukala, odkud přijde nějaká jobovka, kdy ji začne někdo otravovat. Takže jsem se ještě nestihl zeptat, zda něco nepotřebuje, a začala na mě ječet, ať ji nechám být,“ usmíval se Ota.

Naštěstí jí stihl vše vysvětlit dřív, než na něj přišla policie. „Spíš mě děsilo, že dá na budku někdo, kdo tam očumoval. Ale v pohodě, zklidnila se, omluvil jsem se s tím, že jsem jen chtěl pomoci. Dali jsme se do řeči a zjistili, že máme docela dost společného. Kecali jsme asi dvě hodiny, než jí konečně jel vlak. Až těsně před odjezdem mě napadlo říct si o číslo na mobil. Dala mi ho a začali jsme si psát, později volat a asi za měsíc jsme se zase potkali.

V tu dobu už věděli, že mezi nimi vzniká něco moc hezkého. Byli spolu rádi, dělali všechno proto, aby spolu mohou trávit čas. I když on bydlel v Praze a ona v Ostravě, dělali kompromisy, překopávali pracovní schůzky atd. „Bylo to pro mě nové. Jako velký sobec jsem najednou zjistil, že mě to baví a že mám pro koho žít.“

Všechno ukončil jedinou sms

Logickým vyústěním pěkného vztahu byla návštěva rodičů. Nejprve byli u Otových a všechno proběhlo bez problémů. „Naši si Lenku oblíbili. Nedivím se, byla úžasná a dokázala lidi kolem sebe okouzlit. A rodiče byli rádi, že konečně někoho mám, matka se začala těšit na vnoučata. Já to kupodivu ani nerozporoval, čímž jsem opět šokoval sám sebe.“

O pár týdnů později se dohodla návštěva v Ostravě. Ota se těšil, chtěl poznat lidi, kteří vychovali jeho báječnou partnerku. Místo radosti ale přišel šok. „První pohled na jejího tátu a já věděl, že je zle. Zapřel jsem Lence, že mám za sebou poměrně divokou minulost. A přesně tenhle chlap mě před pár lety zatýkal za držení drog. Nakonec z toho nic nebylo, ale stačila vteřina, abych věděl, že mě poznal. Tenkrát mě totiž dost zmaloval, nechtěl jsem jít dobrovolně,“ přiznal Ota.

Nevěděl, co má dělat. Dnes už je mu jasné, že to šlo řešit. Jenže on zpanikařil. „Prostě jsem se otočil a utekl jako malý kluk. A stáhl jsem se do sebe. Místo toho, aby s Lenkou mluvil a vysvětlil jí to, jsem všechno ukončil v jedné sms. Bez vysvětlení. Prostě jsem se s ní rozešel. Od té doby jsem sám, nechci nikoho, zůstanu sám.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz