Hlavní obsah

Manžel se mi znechutil při sledování hokeje. Chci rozvod, říká Marie (34)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Unsplash

Nevěděla, jak dál

Hokejové šílenství posledních dní nemá jen pozitivní stránky. V případě paní Marie z Prahy to vypadá, že sledování zápasů českých borců bude mít dopady na jejich manželství. Přitom jde o „hloupost“.

Článek

Jejich manželství nebylo nikdy úplně ideální. Na druhou stranu se pokaždé dokázali domluvit a najít si každý cestu, kterou vztahem procházeli. Byť ne vždy byla společná. „Dá se říct, že jsme se někde sešli, řekli si, že je to dobrý a zase jsme si šli každý za svým. Tentokrát už ale nehodlám tolerovat jeho neustálé úlety,“ měla jasno sympatická brunetka. Člověka by možná napadlo, že půjde o extrémní konzumaci piva či nějaké divočinky a kamarády. Ale takt o není.

Jeho excesy už nechce omlouvat

Pan Miroslav byl naopak celé mistrovství světa v hokeji doma, resp. doma sledoval zápasy. Jenomže se mnohokrát zapomněl. „Na vlastní oči jsem viděla, jak se šťourá v nose a pak si to strká do pusy. Ne, já nejsem nechutná, to on. Když jsem na něj zakřičela, na chvíli toho nechal. Ale pak začal znovu. Byl jako v nějakém transu, nevím. Já se s tím ale nehodlám smířit, nebudu s takovým člověkem žít už ani o minutu déle.“

Pro mnoho lidí se to může zdát jako banalita. Podle Marie to ale není jediná věc, prý se spousta „neduhů“ jejího manžela kupila. „Srká polévku, nesnáším to, přesto to dělá. Krká jako někde v hospodě páté cenové. Nechodí do společnosti. Což je tedy v kontextu s tím, co jsem popsala, vlastně dobře. Prostě je toho už moc. Přehlížela jsem to, omlouvala, ale už toho mám všeho dost. Zkrátka míra přetekla. A že to bylo zrovna šťourání v nose je asi náhoda. Ale znechutil se mi, tak to je.“

Možná si někdo řekne, že to přeci Marie musela vědět dřív. Brali se až po dvou letech známosti. „Dříve takový nebyl. Ne, že by se choval jako gentleman, ale nebylo to tak zlé. Maličkosti šly omluvit, navíc si je nechával na doma, na veřejnosti nikdy ostudu nedělal. Asi jsem to ale měla řešit hned na začátku. Nechala jsem ho a asi si začal myslet, že může všechno.“

Bude to tak lepší pro oba

Manželovi už řekla, že požádá o rozvod. Ten se jí ale vysmál s tím, že přeci nemůže jako důvod uvádět šťourání v nose. „Kdyby si to alespoň nestrkal do pusy! Ale ne, už o tom nechci mluvit. Jsem rozhodnutá. A jestli si myslí, že to vezmu zpět, tak se plete. Uvědomila jsem si, že takovýhle život není pro mě. Chci chodit mezi lidi, být hrdá na svého partnera. Ale to momentálně jaksi nejde.“

Je přesvědčená o tom, že si dřív nebo později najde někoho, s kým jí bude dobře. Došlo jí, že v současném vztahu spíš „přežívala“, než aby se jí líbilo, jak to je. „Ve finále to bude lepší pro nás oba. Bude si moci dělat, co uzná za vhodné. Klidně ať si zase okusuje i nehty, je mi to jedno. A klidně ať se s kamarády předhánějí, kdo je větší čuňátko.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz