Hlavní obsah

Několik milenců a pak strach. Dovolená v Egyptě se zvrtla, říká Monika (29)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nevěděla, co dělat

S manželem se nudila. Už několik měsíců Monice docházelo, že to tak dál nepůjde. Rozhodla se, že si udělá dovolenou v Egyptě a utřídí si myšlenky. Dnes už ví, že to rozhodně nebyl dobrý nápad.

Článek

Několikrát za poslední dobu ji napadlo, že by bylo nejlepší, kdyby se s Honzou nikdy nepotkala. Měla by možná mnohem lepší manželství a byla by šťastná. Pro Moniku se totiž vztah stal noční můrou a nevěděla, jak z toho ven. Rozvodu se bála hlavně kvůli reakci rodiny. „Potřebovala jsem chvíli jen pro sebe. Takže jsem si naplánovala deset dní v Egyptě. Manželovi jsem to jen oznámila, neměla jsem jakoukoli potřebu mu něco vysvětlovat,“ vzpomínala sympatická brunetka.

Jak se rozhodla, tak také udělala. Sehnala si „last minute“ a za dva dny už seděla v letadle. Byla spokojená, moc se těšila. Chtěl se jen povalovat, užívat si místní pohostinnosti a hlavně nic neřešit. „Nikdy by mě nenapadlo, že mi do cesty přijde nějaký chlap. Absolutně jsem si to nepřála, opravdu jsem chtěla čas jen pro sebe.“ Jenomže člověk míní a věci se velmi často mění. Navíc se ukázalo, že Monika není ani zdaleka tak drsná, jak si o sobě někdy myslela.

Moc práce mu to nedalo

Když se šla projít po městečku, oslovil ji sympatický mladík. Nejprve ho sice „odpálkovala“ s tím, že nemá zájem. On byl ale vytrvalý. „Něco mi pořád říkal, zasmál se tomu, až mě „nakazil“ dobrou náladou. Tak jsem se s ním dala do řeči a zjistila, že je to docela fajn mladík. Navíc mu bylo dvaadvacet, svalnatá postava. Něco, co jsem doma neměla. Takže jsem mu brzy podlehla, ani ho to nestálo moc úsilí. Byla jsem na sebe naštvaná, na druhou stranu jsem si říkala, že úlet fajn a teď teda odpočívat. Jenže zase to bylo jinak.“

Ahmed, tak se místní průvodce jmenoval, ji totiž nenechal jen tak se povalovat na pláži. Hned další sen si ji našel a pozval na výlet. Monika jela. „Říkala jsem si, že poznám něco jiného, než jen okolí resortu. To jsem ale netušila, co mě čeká. Ahmed ji totiž vzal za svými známými. Monika dodnes neví, jestli to bylo ostrým sluncem nebo něčím, co měla v jídle či pití. Každopádně se stalo, že si neužívala jen s Ahmedem, ale i se dvěma jeho kamarády.

Na nudu už nepomyslela

Zároveň ale věděla, že jde do tuhého. „Začínala jsem se bát, opravdu jsem měla strach z toho, co bude dál. Oni totiž říkali něco ve smyslu, že si to zopakujeme každý den a že bych tam s nimi mohla zůstat. To se mi vůbec nelíbilo. Doslova jsem utekla na hotel. Z areálu jsem po zbytek pobytu nevystrčila ani nos. Dodnes slyším, jak se smáli, když jsem od nich utíkala.“

Jednu výhodu však toto „dobrodružství“ pro Moniku mělo. Když se vrátila do České republiky, už nikdy nemyslela na nudu, kterou s manželem zažívala. Naopak. „Užívala jsem si, jaký klid s ním mám. Takže nám vlastně Egypt zachránil manželství.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz