Hlavní obsah
Lidé a společnost

Vandu Hybnerovou opustil Saša Rašilov kvůli bohaté podnikatelce. Její jméno si nechal vytetovat

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Wikimedia Commons/CC-BY-SA-3.0/Krochoman

Když ji Rašilov opustil, musela v sobě najít spoustu vnitřní síly.

Byli jedním z nejstabilnějších párů českého showbyznysu. Když se ukázalo, že herečku Vandu Hybnerovou její manžel Saša Rašilov opustil, mnohé to překvapilo. Tehdy mu zamotala hlavu mladší movitá podnikatelka. Odešel od rodiny ze dne na den.

Článek

Vybudovali si rodinnou farmu, zplodili dvě krásné dcery, zdálo se, že jim ke štěstí vlastně vůbec nic nechybí. Herečka ze seriálů ZOO a Ulice Vanda Hybnerová žila v domnění, že našla svého pana Božského, jenže po dvaadvaceti letech přišlo velké zklamání.

Prostě se sebral a odešel

Její manžel se zamiloval do bohaté podnikatelky Věry Miťkové a ze dne na den od rodiny odešel. Dokonce byl do své milenky tak zblázněný, že si nechal její jméno zvěčnit na paži. „Miluji Tě, Věruška“ svítilo z jeho těla.

Jestli to bylo jen henou či skutečnou tetovací jehlou se dodnes neví. V každém případě není žádným tajemstvím, že tetování jmen drahých poloviček patří k těm nepříliš rozumným. V případě rozchodu totiž ztrácí smysl. Bohužel to potkalo i Rašilova, kterému to s mladičkou milenkou nevyšlo. Po pouhém společném roce dostal kopačky.

Těžko se z toho dostávala

„Dlouho jsem si kladla otázky po vině a smyslu toho všeho, až jsem se dostala do fáze, že ten svůj další vyměřený čas využiju pro sebe. Že jakékoliv rozhodnutí udělám, bude jenom moje,“ svěřila se herečka. Chtěla se tehdy od manžela úplně odpoutat, a dokonce se rozhodla i pro razantní krok. Odešla z Divadla Palace, kde spolu tři roky hráli v jedné francouzské komedii. „Bylo mi to nepříjemné,“ vysvětlila.

Usmálo se na ni štěstí

Hybnerová ale dlouho sama nebyla. Usmálo se na ni štěstí, když se zamilovala do o třináct let mladšího automobilového závodníka Jakuba Choury. Snažila se svou novou lásku „držet pod pokličkou“. Možná by se jí to i podařilo, kdyby si pusu na špacír nepustil její tatínek, známý mim Boris Hybner.

Nikdy spolu neměli touhu bydlet, sdílet jednu domácnost. Vídají se ale pravidelně, zejména pak jezdí na výlety či společné dovolené. „Mám takový vztah, kterého si nesmírně vážím,“ popsala herečka před lety.

Našla vnitřní sílu

Rozvod s Rašilovem ji hodně vnitřně posílil. Dnes je z ní silná žena, která je sice ráda, že má vedle sebe milujícího muže, ale životem dokáže kráčet i sama. „Už mám za sebou rodinu, už jsem byla matka, vychovala jsem dvě děti, zažila jsem všechno, co rodina obnáší. Tak teď jsem takový solitér, který má občas vedle sebe úžasného chlapa,“ objasnila novinářům.

Dnes žije společně se svou maminkou Janou Kremanovou na statku mimo Prahu. O své hospodářství se často stará sama a zvládá i práce, kterou jsou běžné v režii mužů. V průběhu uplynulého roku jí například zemřel kůň.

„Když se chcete rozloučit s koněm, tak si k tomu musíte objednat jeřáb, který ho ukládá za nohy do hrobu, který musí vykopat bagr,“ popsala herečka v pořadu Show Jana Krause. „Jsem strašně činorodá a pracovitá, a někdy mě to už dohání. Pořád něco plánuju, furt něco vymýšlím,“ dodala.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz