Hlavní obsah
Aktuální dění

Rušení poboček pošty znamená méně nepříjemných zážitků

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Leo Lavina/MidJourney

Ilustrační foto: Pošta po zavření.

Rušení poboček pošty nemusí být špatnou zprávou pro všechny. Právě naopak.

Článek

Ať už jde o dlouhé fronty, pomalé obsluhování nebo nepříjemný personál, návštěva pošty byla často zážitkem, kterému jsme se raději vyhnuli. Avšak přišel čas, kdy se začínají rušit pobočky České pošty, a paradoxně je to dobrá zpráva pro všechny, kdo měli „štěstí“ na některou z těchto poboček narazit.

Zrušení poboček totiž nabízí několik výhod. Zaprvé, alespoň bude méně špatných poboček a nepříjemných zkušeností. Nemusíme se bát, že se při návštěvě pošty ocitneme v místnosti plné neklidných a otrávených lidí, kteří se snaží získat poštovní razítko jako poslední úspěch dne.

Zadruhé, ušetří se peníze. Náklady na provoz poboček se nyní mohou přesunout do vylepšení služeb, které nabízí Česká pošta, či do rozvoje nových a efektivnějších technologií. Možná si dokonce dovolíme snít o tom, že se zlepší i obsluha a budeme mít příjemnější zážitek při komunikaci s personálem.

Méně poboček znamená, že více lidí bude muset chodit dál do své pošty. Procházka na poštu se pro některé stane malým výletem. Chůze je ten nejzdravější typ pohybu. Takže rušení poboček je pomáhá vylepšovat zdraví občanu v oblastech, kde pošta zanikne.

Jistě, pro někoho může být rušení poboček zprvu šokující. Avšak když se na to podíváme z jiného úhlu, Česká pošta zaspala dobu a ujel jí vlak. Je tedy dobře, že systém poboček postupně zaniká. Český stát by se měl poučit z německého příkladu a poštu prodat, přejít na systém partnerských míst, kde licenci propůjčí lokálním obchodům. Ty pak budou moci nabízet poštovní služby jako doplněk ke svému základnímu sortimentu.

Takže, milí čtenáři, rušení poboček České pošty by mohlo být vlastně pro nás všechny pozitivní zprávou. Představte si svět, kde se poštovní služby řídí podle moderních trendů a potřeb zákazníků, a ne podle zastaralých a nefunkčních systémů.

Možná si pak konečně začneme spojovat návštěvu pošty s příjemným zážitkem, a ne s nutným zlem, kterému bychom se nejraději vyhnuli. A kdo ví, třeba si za pár let budeme vzpomínat na ty staré pobočky s úsměvem a jistou dávkou nostalgie, když si budeme vychutnávat pohodlí a efektivitu nových partnerských míst.

Anketa

Jaké jsou vaše návštěvy pošty?
Vždycky skvělý zážitek, chodím tam rád.
9,4 %
Občas mě něco naštve, ale jinak pohoda.
25,9 %
Návštěvě pošty se vyhýbám, jak to jen jde.
64,7 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 1048 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:
Pobočka

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz