Článek
Už rok a půl tato restaurace neexistuje, ale její recenze vždy stály za to. A ještě lepší byly odpovědi na tyto recenze od samotného majitele. Bylo jedno, zda si zákazníci stěžovali na pivo, na jídlo nebo na vstřícnost personálu. Majitel svou restauraci vždy bránil zuby nehty a neváhal používat i drsnější slova.
Jeho argumenty byly stále tytéž. Nejčastěji v nich zaznívalo to, že si nenechá svou restauraci pomlouvat od někoho bez vzdělání, že on má vysokou školu a něco v životě dokázal. Byly to komentáře plné urážek. Nebál se v nich osočovat návštěvníky restaurace z toho, že se tam chovali neurvale. Dokonce recenzentům zakazoval opětovný vstup do restaurace.
V odpovědích na recenze nešetřil ty, kteří recenzi podle jeho slov napsali z anonymního emailu, přestože se jednalo o klasickou recenzi na webu s pojmenovaným profilem. Takovým recenzentům říkal nejčastěji ubožáci, škodiči či nuly. Opět se oháněl svým vysokoškolským titulem, aniž by věděl, jaké vzdělání jeho hosté měli.
Často urážel autory recenzí i na základě jejich věku či původu. Mladí a cizinci podle něj přeci nemohou mít o gastronomii žádný přehled a žádné gastronomické zkušenosti. Doporučoval cizincům, aby na pivo chodili v jejich rodné zemi a neobtěžovali tady Čechy.
Na recenzi osoby, která nebyla do restaurace vpuštěna s kolem, spustil majitel restaurace opět monolog, ve kterém jej urážel, jak mu zablátil celou restauraci a jak jej obtěžoval. Tím omlouvá to, že již v restauraci dostal zákazník velmi nehezky vynadáno. V závěru odpovědi pak ještě upozorňuje na to, že zákazník má opravdu drzost takovou recenzi napsat.
V dalších komentářích uráží recenze návštěvníků jako ubohé a dokonce i debilní. A to se jedná většinou o recenze, ve kterých jsou hodnoceny pokrmy na základě jejich kvality, tedy zákazníci si stěžují například na přesolený řízek nebo rybí kosti v polévce.
Vždy si dal i tu práci, aby si profily hodnotících prošel a informace z nich použil pro vyvrácení negativ z recenze. Osočuje tam jednu dámu, že za rok třikrát změnila zaměstnání, ale on se svojí restaurací tam působí již skoro dvacet let. To měl být argument pro to, aby návštěvnici vysvětlil, že nemá žádné právo takovou recenzi psát. Proti některým zákazníkům chtěl i na facebookových stránkách zveřejňovat videa a fotografie z bezpečnostních kamer.
Vzhledem k tomu, že restaurace již rok a půl nefunguje, jsou recenze na internetu obtížněji dohledatelné, najít se ale dají. Naštěstí je také zachytil youtubový profil JdemeŽrát ve svém videu Šílené reakce majitele restaurace. Následně influenceři restauraci i navštívili. Podrobný rozbor některých recenzí si tak můžete pustit v tomto videu, rozhodně se pobavíte. Naživo už to totiž nezažijete, dnes je na místě podniku jiná restaurace, která má podstatně lepší recenze i odpovědi na ně.