Hlavní obsah

Máma se z dovolené nevrátila sama a oznámila, že se bude vdávat

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

To, co se děje ve filmech, se někdy může stát realitou. Například láska s cizincem a následná svatba.

Článek

Moje máma je od rozvodu s tátou sama. Je to asi 10 let, od té doby žádný vztah neměla. Miluje cestování a rada jezdí sama. Jinak tomu nebylo ani letos.

Vybrala si Albánii, což podle mě není nejšťastnější výběr pro ženské sólo cestování, ale je paličatá, takže udělá, co chce a nenechá si do toho kecat.

Všechno proběhlo dobře, každý večer se mi hlásila, ale když jsem pro ni již tradičně dojela na letiště, byl to šok. Nevrátila se totiž sama.

Vedle mámy byl pohledný mladší muž, táhl dva kufr a měl široký úsměv. Máma nás představila a poprosila mě, abych ji oba odvezla k ní domů. On moc neuměl anglicky a já nechápala, co se děje a co tu dělá. Nebo jsem možná radši nechtěla chápat.

Máma na mě mrkla s tím, že mi to vysvětlí později. Dva dny mi to šrotovalo hlavou a když se neozvala ona, zavolala jsem jí já.

Řekla, že mi zrovna chtěla volat a že mě zve na oběd. Byl zrovna víkend, takže jsem měla volno a na pozvání jsem kývla. Chtěla jsem konečně vysvětlení.

Když jsem dorazila do restaurace, byli tam oba. Máma bez pozdravu nastavila ruku a já viděla třpytící se kámen. To snad ne!

Bylo mi to hned jasné — svatba. Máma zářila jako sluníčko a řekla mi, že ho na dovče potkala a zamilovala se. Ani prý ke komunikaci nepotřebují slova (jasně, když neumí žádnou řeč, kterou máma). Musím uznat, že je velmi pohledný, ale poněkud mladší a ještě k tomu Albánec. Navíc je to celé podežrelé a k mámě mi tohle nesedí. Prý se bála, co na to řeknu.

Nějak nevím, co mám dělat. Bojím se o ni. Co když je to mafián nebo sňatkový podvodník? Snad ne. Na druhou stranu bych jí to přála, aby byla šťastná.. uvidíme, co se z toho vyvrbí, ale ta svatba mi leží v žaludku pořád.

Autor: Leona

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz