Hlavní obsah

Nezažila jsem větší ponížení. Přítel mě půjčoval jako zboží, říká Inna (30)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Vztah nabral zhruba po roce úplně jiné obrátky

Byla zamilovaná a nedívala se nalevo ani napravo. Dnes už Inna ví, že to bylo špatně, následky si nese stále. Přitom stačilo, aby věci zarazila hned a nemusela řešit skoro nic, co následovalo.

Článek

Nebyl to nijak zvláštní vztah. Když se Inna s Patrikem potkala, oba byli zadaní. Přesto si spolu začali a to, co vypadalo jako románek na jednu noc, nakonec přerostlo v něco většího. Už tenkrát se objevily první náznaky, že mladý podnikatel z Moravy cosi skrývá. Ke své tehdejší partnerce se choval divně. Bez respektu. Neřeší, že ji podváděl, ostatně já partnera také. Ale u něj to vypadalo jako věc, kterou dělá běžně,“ vzpomíná Inna.

Přesto ji to nevarovalo, červené světlo v její hlavě blikat nezačalo. Když se oba s tehdejšími protějšky rozešli, malovala si, že začnou společný život. „To se také stalo a několik měsíců jsem se vezla na obláčku nadšení. Než se ke mě začaly dostávaly informace, které jsem nejprve házela za hlavu jako drby.“

Hodně zvláštní nabídka

Jednou se Inna dozvěděla, že Patrik má další milenky, podruhé byl častým návštěvníkem nevěstinců, jindy se zase pohyboval v podnicích, které nabízeli velmi zvrácené služby. „Říkala jsem si, že i kdyby chtěl, tak to nemá šanci zvládat. Takže jsem tomu prostě nevěnovala pozornost.“ Dnes už ale ví, že to byla chyba.

Z jejího drahého se totiž začal klubat dost podivný patron. A jednoho dnes přišel domů s tím, že má pro Innu zajímavý byznys. „Prostě mi řekl, že by chtěl, abych se občas vyspala s jeho obchodními partnery, že mu to moc pomůže. Jasně, dnes mě všichni odsoudí, že jsem to nezamítla. Já ale tenkrát byla úplně hloupá a naivní, on mě navíc uměl přesvědčit o tom, že je to pro něj dobré.“

Konečně jí to došlo

I když se o zdá neuvěřitelné, Inna nakonec kývla. Opravdu se několikrát sešla s muži, kteří byli na první pohled na úrovni a při penězích. „Dělala jsem s nimi to, co po mě chtěl. Stalo se to asi pětkrát,“ přiznává žena, která se ještě dnes stydí za to, co dělala. „Nejhorší pak bylo, že na mě vlastně ani netlačil. Jen mě požádal a já šla.“

Po několika měsících začalo Inně docházet, že je zřejmě jen figurkou ve zvláštní hře svého partnera. Začala se dozvídat různé věci a tentokrát už jim věřila. Vrcholem všeho bylo, když byli s partou kamarádů na několik dní na dovolené. „Uprostřed zábavy mi řekl, ať se svléknu, že si mě chce jeho kamarád prohlédnout. Všichni se smáli, považovali to za vtip, on to ale myslel vážně.“

Patrik začal být hrubý a naléhal, aby to udělala s tím, že je stejně jen jeho majetkem apod. „Urážel mě, byl zlý. Až tam mi došlo, co pro něj jsem - nic. V tu chvíli se mi rozsvítilo, sundala jsem růžové brýle a začala myslet za sebe. To ponížení bylo velké, ale naštěstí jsem ze všeho vyskočila ještě včas. Když jsem se později dozvěděla, jak Patrik skončil, nebylo mi dobře po těle.“

Zdroje: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz