Hlavní obsah
Lidé a společnost

Ostuda na dovolené: Naplnila jsem si krabičku jídlem a chytli mě. Cítila jsem se hrozně

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pexels

Jsem Češka a jsem na to pyšná, i když vím, že nemáme jako národ nejlepší pověst. Na dovolené jsem se ale málem hanbou propadla.

Článek

Nejsem ten typ, který by nosil ponožky v sandálech nebo si na hotelových snídaních nabíral hory jídla a potom to nedojedl. Na své poslední dovolené jsem se ale vybarvila a vypadala jsem jako typický Čecháček. Ačkoliv jsem nechtěla a nemyslela jsem to špatně.

Nastal den, na který jsme si objednali výlet. Šlo o půldenní výlet, takže cca do oběda jsme byli v hotelu a pak měli vyrážet. Jsem chytrá, takže jsem myslela na to, že budeme mít to odpoledne hlad. Součástí totiž nebyla žádná svačina.

Přemýšlela jsem, jak to udělat a nejlepším řešením bylo, si jídlo vzít do krabičky sebou. Měla jsem totiž sbalenou krabičku s proteinovými tyčinkami, které jsem jedla na pláži, takže mi zbyla a rozhodla jsem se, že si do ní naberu jídlo.

Abychom se dostali k jádru pudla, krabičku jsem si šla naplnit, i když mi to bylo nepříjemné, protože na mě koukali lidi, co to jako dělám. Měla jsem ji už skoro plnou a modlila se, ať na mě ti lidé takto nekoukají, ale bohužel jsem ji nestihla ani zavřít a přiřítil se ke mně jakýsi pán, který mi krabičku vytrhl z ruky, polovina se vysypala na zem a začal na mě ječet nějakou svojí řečí, které jsem nerozuměla.

Zeptala jsem se ho, zda to je zakázané? Řekla jsem, že jedu odpoledne na výlet, tak jsem si chtěla vzít s sebou nějaké jídlo. Vůbec nereagoval a křičel na mě dál. Lidé kolem samozřejmě koukali a já jsem se mohla hanbou propadnout.

Vypadala jsem hrozně, jako když kradu jídlo… přitom ho mám v rámci all inclusive zaplacené, ale to je jedno, šlo mi o ten výstup a že jsem se cítila jako spráskaný pes. No měla jsem zkažený celý den a o zbytek pobytu jsem se na sebe snažila moc neupozorňovat.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz