Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžela jsem našla s milenkou v posteli. Jeho reakce mě dostala, říká Dana

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Její život se naprosto změnil

Najít v jejich manželství něco závadného by dalo hodně práce. I podle jejich okolí působili ti dva naprosto dokonale. Jenže jak už to tak někdy bývá, když člověk zjistí pravdu, hodně to bolí.

Článek

Byl okouzlující, charismatický a vždycky měl styl. Nebylo tedy divu, že se do Ivana zamilovala, byl její studentskou láskou. „Už na střední škole se mi líbil. Byla jsem v prváku, on v maturitním ročníku, moc si mě nevšímal. Tedy zpočátku. Zařídila jsem to tak, abych pro něj byla viditelná. To my ženy umíme,“ usmívá se Dana. randit spolu ale ještě nezačali. „Jen jsme se seznámili, to zatím stačilo.“

Dohromady je svedla náhoda

Zdálo se, že její sympatie k pohlednému mladíkovi vyprchají. On odešel na vysokou, ona měla před sebou ještě tři roky na střední. „Svedl nás dohromady osud, náhoda či jak tomu chcete říkat. Potkali jsme se totiž neplánovaně na táboře jako instruktoři lyžování. Ani jeden jsme o tom druhém nevěděli, že právě lyže jsou naší velkou vášní. A ty dva týdny nás hodně sblížily.“ Když se Dana ohlíží zpět, tak jí přijde neuvěřitelné, že mezi nimi stále nic nebylo. „Povídali jsme si, trávili spolu hodně času. Ale ve vší počestnosti. Dnes nechápu, že jsme na to hned neskočili,“ směje se sympatická brunetka.

Když se vrátili z tábora, zůstali ve spojení a po pár týdnech spolu začali doopravdy chodit. „Tentokrát už se vším všudy. Moc jsem si to užívala. Zjistila jsem, že jsem po něm toužila už tenkrát na střední, všechny emoce ze mě šly ven a byla to neskutečná paráda.“

Splnila si své sny

Hodně lidí jim jejich lásku závidělo, byli jako jedno tělo a jedna duše. Prakticky se od sebe nehnuli na krok a když už byli každý někde jinde, neustále si psali a volali. „Takhle jsem si představovala romantickou lásku. Bylo to něco, o čem jsem jako malá holka četla v románech z červené knihovně. A teď najednou jsem se cítila jako opravdová princezna.“

Logickým vústěním tak byla svatba, která se v okruhu jejich přátel zapsala jako „nezapomenutelná“. Dana vypadala dokonala. „Byl to vrchol mých tajných snů. Všechno se mi plnilo, všechno bylo tak dokonale úžasné. Absolutně jsem si nepřipouštěla, že by se mohlo něco pokazit.“ Bohužel přesně to se stalo, i když to trvalo nějaké tři roky.

Byli spolu v naší posteli

Ivan se totiž začal své manželce odcizovat. Najednou bylo pryč psaní a volání v každé volné chvilce. „Začala jsem mát tušení, že někoho má. I někteří naši známí tvrdili, že ho často vídají s jinou ženou. Bohužel jsem si to potvrdila snad tím nejhorším způsobem. Když jsem totiž přijela jednou neplánovaně domů o den dřív, měl ji u nás doma, dokonce v naší posteli. Hrozný pohled,“ má jasno Dana.

Reakce jejího partnera však byla hodně zvláštní. „Neomlouval se, nekoktal, nic. Vyjel na mě, že je to má vina, protože už mu nemám co nabídnout. Padaly z něj hrozné věty, ani to nechci opakovat. Jeho reakce mě dostala, nezmohla jsem se na kloudné slovo. Čekala bych jiný konec manželství, ale co už. Je to pryč, dnes jsem šťastně rozvedená. A snad ještě potkám chlapa, který ze mě neudělá totální hlupačku.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz