Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Týden v Egyptě bez manžela nám zachránil vztah. Nesmí se nic dozvědět, říká Saša (45)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Vrátila se jako vyměněná

Dvacet let manželství se na ni podepsalo. Sama tvrdí, že často zbytečně na manžela vyjela a zdálo se, že vše spěje k rozvodu. Paradoxně ale pomhla její dovolená v Egyptě. Partner detaily logicky neví.

Článek

Jedna hádka střídala druhou a vše vypadalo na brzký konec jinak docela poklidného manželství. „Vylétla jsem jako čertík z krabičky kvůli hloupostem. Všechno mě štvalo. Musím říct, že včetně manžela, ale on za to nemohl,“ říká s odstupem několika let sympatická blondýnka Saša. Měla pocit, že jestli okamžitě něco nezmění, tak se zblázní.

Jako v jiném světě

Posledním zoufalým krokem bylo, že se dohodla s kamarádkou a vyrazily do Egypta. Chtěla mít týden pro sebe. „Původně jsem měla v plánu přemýšlet to tom, jak budu řešit rozvod, co bych si chtěla nechat, co naopak dám manželovi apod. Prostě jsem to chtěla pojmout jako přípravu a také relax před předpokládanou bouří.“ Osud tomu ale nakonec chtěl jinak.

Jakmile vstoupili na recepci hotelového komplexu, Saša věděla, že se ocitla v ráji. „Vždycky jsem měla slabost pro snědé chlapíky. A tihle byli k nakousnutí. Pořád se smáli a dávali najevo, že pro nás udělají vše, co nám uvidí na očích. No, nenechala jsem se dlouho přemlouvat.“

Saša věděla, že ten týden bude skvělý. Hned následující den ráno si najala řidiče s tím, že chce poznat krásy okolné krajiny. „Poznávala jsem jeho krásy hned o pár hodin později. Vzal mě do nějaké chatičky, asi si tam turistky vozil často. Bylo mi to úplně jedno, cítila jsem se jako v jiném světě.“

Své „služby“ vyčíslil v dolarech

Dokonalá idylka ale měla brzy skončit. Saša zjistila, že nic není jen tak a hlavně - nic není zadarmo. Tim spíš v Egyptě a tuplem od domorodců. „Myslela jsem, že už ho nikdy neuvidím. Za dva dny mi ale poslal vzkaz, abych splatila svůj dluh. Nechápala jsem, co tím myslí. Pochopila jsem až ve chvíli, kdy své „služby“ vyčíslil v dolarech.“ Saša zaplatila, nechtěla ostudu. Navíc podle jejích slov nešlo o částku, který by ji zruinovala.

Zároveň ale měla možnost přemýšlet, nakonec ale úplně jinak, než si předsevzala. „Začala jsem si říkat, proč se vlastně chci rozvádět. Koukala jsem kolem sebe, viděla jsem všechny ty chlapy. A i má zkušenost byla hodně vypovídající. Najednou mi došlo, že mám vlastně skvělého muže, o kterého nechci přijít. A že musím začít u sebe, abych manželství udržela.“

Všechno si vyříkali

Zbytek pobytu v Egyptě využila k tomu, že si naplánovala, co sama na sobě změní a s jakými návrhy přijde za manželem. Ovšem ne proto, aby se rozvedli, ale aby zůstali spolu. „Vyšlo to. Sedli jsme si, v klidu vše probrali.“ Manžel se samozřejmě nic nedozvěděl a Saša věří, že to tak zůstane. „Asi by souvislosti pochopil. Ale rozhodně nechci do současné pohody vnášet jakékoli problémy z minulosti.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz