Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Přítel spí s mojí mámou. Vím to, ale dělám, že nic netuším, říká Elen (23)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Prožívá vnitřní boj

Měla za sebou nepříjemný rozchod, když potkala o dvanáct let staršího Josefa. Byl pro ni jako zjevení. Pozorný, milý a chápající. Nic takového Elen předtím nezažila. Myslela, že žije vlastní pohádku.

Článek

Jestli někdy Elen přemýšlela o dokonalém vztahu, tak měla pocit, že v něm konečně opravdu žije. I přes své mládí už měla za sebou několik nepříjemných zklamání, předchozí partner s ní nejednal vůbec hezky. „Myslela jsem, že chlapi takoví prostě jsou. Když jsem ale potkala Pepu, zjistila jsem, že jsem se spletla. Byl tak úžasný. Zamilovala jsem se skoro na první pohled. A postupem času má láska k němu stále rostla,“ vzpomínala krásná blondýnka.

Peníze nebyly problém

Jakoby se vznášela na obláčku. Najednou nic nebyl problém, její partner jí ve všem vycházel vstříc. Nijak jí nedával „sežrat“, že je o tolik mladší, bral ji jako rovnocennou partnerku. „Jeho partička se samozřejmě skládala ze starších lidí. Ale vzali mě v pohodě i díky tomu, jak se ke mě Pepa před nimi choval. Každý zkrátka viděl, že si mě vybral a přes to nejel vlak.“ Nevěřila, že se to děje právě jí. Kamarádky jí záviděly a ona byla na svého přítele tak pyšná.

Cestovali spolu po celém světě, navštívili země, o kterých se jí dřív ani nesnilo, že by se do nich mohla podívat. Vydělával dost peněz. Peníze prostě nebyly problém. Byla sice období, kdy se věnoval téměř výhradně práci, pak jsme ale měli třeba týden, dva jen pro sebe. Takže za mě naprosto skvělé. Já se alespoň mohla soustředit na dodělání vysoké školy. V tom mě jen tak mimochodem velmi podporoval, vytvořil mi super zázemí.“

Viděla jsem je na vlastní oči

S radostí tak svého partnera představila rodičům. A právě tam se jejich vztah dostal do bodu, ze kterého není cesta ven. „Nejprve se věci děly nenápadně. Pepa chtěl, abychom k našim jezdili častěji, pak si dokonce vymyslel, že bychom je mohli pozvat na prodloužený víkend do Říma. Brala jsem to tak, že s nimi prostě chce dobře vycházet. Ale postupně jsem si začínala všímat drobných detailů, ze kterých jsem si začala skládat celou mozaiku.“

Její partner se totiž snažil být s její matkou co nejvíc. A ona to měla stejně. Mysleli si, že si jich nikdo nevšimne. Ale Elen se na ně zaměřila a viděl tu letmý dotek, tu úsměv či jiný projev náklonnosti. „Nejdřív jsem si říkala, že si něco nalhávám. Jenže jsem je později viděla, jak se líbají. Utekla jsem, nikomu jsem nic neřekla, zadusila jsem to v sobě,“ vysvětlovala zraněná mladá žena.

A nezůstalo jen u toho. Jelikož si chtěla být opravdu jistá, rozhodla se, že je bude sledovat. Když byli jen oni tři na chatě, řekla, že jede nakoupit. Ale sledovala je. „Byli spolu v posteli. Od té chvíle jsem věděla, že můj přítel spí s mojí mámou. Co s tím? Nevím. Zatím jsem neudělala nic. Bojím se, nechci o něj přijít. Třeba ho přestane bavit a bude zase všechno v pohodě.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz