Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Šéf mi slíbil výhody, když budu jeho milenka. Hrozný zážitek, říká Iva (26)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Znovu by do toho nešla

V práci byla spokojená, ale cítila, že má navíc. Řekla to šéfovi, který souhlasil. Měl ale podmínku. Iva nikdy nebyla nevěrná manželovi, byl to pro ni šok. Ale také dilema. Dnes ví, že udělala chybu.

Článek

Nikdy neměla nic zadarmo. Všechno, čeho kdy dosáhla, si musela tvrdě vybojovat. Brala to tak, že život je zkrátka takový, jen málokdy si stěžovala. A když, tak v soukromí, aby ji pokud možno nikdo neslyšel. Přesto vždycky toužila po postupu, chtěla budovat kariéru. V tom, co dělám, jsem dobrá. Vím to a vědí to také lidé kolem mě. Jen jsem se bála ozvat. Nevím proč, aby nějaký blok. Každopádně jsem se rozhodla, že začnu jednat,“ vzpomínala sympatická plavovláska.

Dal mi jasnou nabídku

Sílu sbírala několik týdnů. Pak se ale konečně odhodlala a šla za svým nadřízeným s tím, že chce lepší pracovní pozici a navýšení platu. „Kupodivu to vzal v pohodě. Řekl mi, že s tím souhlasí, protože si uvědomuje, že jsem pro firmu přínosem. Dmula jsem se pýchou. To jsem ale ještě nevěděla, co bude následovat.“ Šéf to totiž podmínil tím, že bude jeho milenkou. Nijak to nezabalil, prostě jí dal na výběr.

Iva byla v šoku, na druhou stranu ale obdivovala jeho sebejistotu, se kterou jí to oznámil. „Usmíval se, nijak nekoktal, byl si sám sebou jistý. Ještě dodal, že i když jsem dobrá, tak nejsem nenahraditelná, jako ostatně nikdo. A v tom jsem s ním musela souhlasit, měl pravdu.“ Iva jen zakoktala, že si to musí rozmyslet a rychle se vypakovala z kanceláře.

Věci šly rychle

Zbytek dne byla jako ve snách. Nejprve jí přišlo zcela nemyslitelné, aby na nabídku šéfa kývla. Jenže když o tom přemýšlela víc, až takový nesmysl už to pro ni nebyl. „Ten chlap byl pohledný a mohl mi zajistit opravdu velké skoky kupředu. Nakonec jsem se rozhodla, že do toho půjdu. Samozřejmě s tím, že si dáme jasná pravidla. O což jsem se nebála, byl totiž ženatý.“ Na manžela v tu chvíli Iva moc nemyslela. Říkala si, že co oči nevidí, to srdce nebolí.

Následujícího dne řekla nadřízenému své rozhodnutí. Věci se začaly hýbat rychle. Do konce týdne byla povýšena, plat se jí navýšil o pětadvacet procent, dostala vlastní kancelář. A také se poprvé vyspala se šéfem. „Zamluvil pokoj na hotelu, byli jsme tam asi dvě hodiny, pak jsme si šli každý po svém. Zdálo se, že to všechno bude v pohodě.“

Stále nemá řešení

Ne vždy se ale věci dějí tak, jak si člověk přeje. „Začal být hrozně majetnický. Musela jsem skákat tak, jak pískal. A když jsem se ohradila, tak hrozil, že všechno sdělí manželovi. A tvrdil, že má i fotky a nahrávky, kde jsme my dva. Nevěděla jsem, jak z toho ven. V podstatě to nešlo.“

Dodnes Iva nenašla řešení. Její manžel sice nic netuší, ale ona si uvědomuje, že stačí její malý „přešlap“ a manželství skončí.Musím to vytrpět a doufat, že to šéfa přestane bavit. Zkoušela jsem všechno možné, abych ho odradila. Zatím marně.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz