Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel přišel i s milenkou a dal mi nabídku. Kývla jsem, říká Dana (28)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Je otázka, jestli udělala dobře

Od začátku se jejich manželství potýkalo s problémy. A po několika letech došli k názoru, že se vlastně ani neměli brát. K rozvodu se ale ani jeden z nich neměl z několika důvodů.

Článek

Když se Dana s Mirkem potkali, byla z toho láska jako trám v podstatě na první pohled. Toužili po sobě od prvního okamžiku, co se viděli. Bohužel pro ně tím také přeskočili několik fází vztahu. „Hned první noc jsme se spolu vyspali, po dvou týdnech jsme spolu začali bydlet. Za tři měsíce jsme se vzali. Všechno to bylo strašně super a já si myslela, že jsem našla dokonalého prince,“ vzpomínala sympatická Dana. Jenže zhruba půl roku po se všechno začalo hroutit.

Jako dva spolubydlící

Partneři totiž začali zjišťovat, že první pobláznění je pryč a oni nemají nic společného. Vše došlo tak daleko, že je začala štvát přítomnost toho druhého. „Samozřejmě, že jsme uvažovali o rozvodu. To ale nepřipadalo v úvahu. Moji i Mirkovi rodiče nám dali nějaké peníze s tím, že to máme do manželství. A vracet se mi nic nechtělo. Navíc u přátel bychom měli ostudu. A začínat zase znovu, to také nebylo nic, po čem bych zrovna toužila.“

Místo radikálního kroku tak vedle sebe začali přežívat. Občas spolu mluvili, někdy to podle Dany bylo docela fajn. Intimnosti z jejich životů ale téměř zmizely. Nejraději trávili čas každý se svou partou kamarádů. „Nakonec jsme si řekli, že budeme jako dva spolubydlící. Do ničeho si nebudeme mluvit, nic nebudeme řešit. Mysleli jsme, že by nám tak mohlo být dobře.“

Žijeme si ve třech

Nikdo se nemůže divit, že jeden jak druhý měli sem tam nějaký románek. Nepřikládali tomu váhu, vždycky se vraceli domů. Někdy si o tom dokonce vyprávěli. „Hodně lidem to asi přijde neuvěřitelné. Jenže nám to tak vyhovovalo. Já vlastně nikdy netoužila po rodině v tom smyslu, že budu uvázána na jednom místě. Takže tenhle model byl fajn. Měla jsem zázemí, peníze jsme řešili spolu a jinak svoboda.“

Vše se ale změnilo ve chvíli, kdy Mirek našel ženu, která pro něj byla víc, než jen románek na jednu či dvě noci. Zároveň si ale přál zachovat model, který měl s Danou, protože i pro něj byl svým způsobem výhodný. „Jmenovala se Aneta. Přivedl ji domů. Normálně jsme si povídali, necítila jsem k ní žádnou zášť. Ona byla nejprve docela vykulená, ale pak se otrkala a bylo to fajn.“

Otevřeli lahvinku vína a Mirek přišel s nápadem, který nejprve obě ženy šokoval. „Řekl, že bychom si mohli všichni pořídit dům a bydlet tam ve třech. Přišlo mi to nejprve moc. Když jsem nad tím ale přemýšlela, zase tak hloupé to nebylo. Mělo by to spoustu výhod. Museli jsme ale přesvědčit Anetu, která se na to příliš netvářila. Trvalo nám to asi týden, pak kývla. A musím říct, že nic lepšího mě v životě nepotkalo. Žijeme ve třech a je nám skvěle.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz