Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel si našel milenku. Ponížila jsem ho, způsobu lituji, říká Jana (34)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Stále se s tím nevyrovnala

Manželství měla klidné, nikdy si nemyslela, že se vyhrotí až do té míry, že budou doma létat talíře. Bohužel se to ale stalo a Jana musela jednat. Cítila, že to tak bude lepší. Jenže se to zvrtlo.

Článek

Když si Marka brala, byla to velká sláva. Sjela se celá řada lidí, které Jana do té doby nikdy neviděla a tvrdili, že jsou její příbuzní. Brala to s humorem, nechtěla si nechat svůj den ničím zkazit. Tím spíš, že veselku komplet platil její otec. „Nemusela jsem si vůbec s ničím dělat starosti. Řekl mi, ať si prostě jen užívám a všechno ostatní nechám na něm. Tak jsem ho poslechla,“ vzpomínala s odstupem času sympatická brunetka.

Za dva roky bylo hůř

S Markem chodila pět let. Takže se dá říct, že svatbu pojali spíš jako velkou party, než aby oslavovali lásku. Jak sama Jana tvrdila, chemie se začala postupně vytrácet. „Na druhou stranu jsem věděla, že se na něj mohu ve všem spolehnout. Stál při mně v těžkých chvílích, já zase při něm. Věřila jsem, že tohle pro fungující a spokojené manželství nakonec stačí. Dnes už vím, že jsem se spletla.“

První roky společného života přitom probíhaly v pohodě. Kazit se vše začalo asi po dvou letech. „Přišla jsem na to, že si našel milenku. Nějakou mladou žábu, studentku. Okouzlil ji svým šarmem a přehledem. Nepopírám, že tím dostal i mě. Zkrátka věděl, jak s ženou pracovat, aby mu podlehla. Nevěděla jsem, co dělat. Samozřejmě jsem mu všechno vmetla do tváře, on ani nezapíral. Prostě mi jen suše sdělil, že už se se mnou nudí a jestli chci, tak se můžeme rozvést.“

Do toho se ale Janě nechtělo. Když si představila tu ostudu, tak se rozhodla, že se vše pokusí ještě vyřešit po dobrém a manželství zachránit. Půl roku vydržela ve vztahu, který ze všech úhlů pohledu neměl budoucnost. „Poslední kapkou bylo, když se s tou holkou začal ukazovat na veřejnosti.“

Zničila mu život

Jana věděla, že se jí lidi posmívají za zády. Tušila, že všichni u ní v práci dávno vědí, co se děje. A tak v ní uzrálo přesvědčení, že to nesmí nechat jen tak. Manželovi se chtěla pomstít. „Našla jsem nějaké jeho fotky, kde nebyl zrovna v lichotivých pózách a dělal věci, které nebyly úplně fajn. Našla jsem si maily jeho spolupracovníků a klientů a všem jsem je rozeslala. Efekt to mělo okamžitý. Volal mi asi za hodinu a řval, že jsem mu zničila život.“

Mladá žena dosáhla svého. Jak nad tím ale přemýšlela, došlo jí, že takhle to vlastně vůbec nechtěla. „Chtěla jsem mu ublížit za to, co mi dlouhé měsíce dělal, jak ze mě udělal podváděnou blbku. Toužila jsem po tom, abych ho ponížila, což se povedlo. Jenže jsem to asi přepískla, zničit mu kariéru, to bylo přes čáru. Dodnes toho lituji. Přesto, že už jsme dávno rozvedeni. Čas ale vzít zpátky nemohu. Bohužel už se to stalo.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz