Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Na dovolené jsem se zamilovala. Manžel je naštěstí naivní, říká Marta (32)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Vždy měla ráda dobrodružství

Dovolená s kamarádkou měla být o klidu, pohodě a lenošení. Pro Martu se stala splněným snem o dobrodružství a exotickém milenci. Jenže ho neukončila, naopak si ho „přivezla“ domů. A začaly problémy.

Článek

Nikdy na sebe neměla potřebu upozorňovat. Razila heslo, že kdo nejvíc křičí, tak je jako první na ráně. Takže se snažila životem proplouvat. To ale neznamená, že by neměla ráda dobrodružství a nechtěla si užívat. „Byla jsem docela dost divoká. Než jsem poznala manžela, tak jsem také střídala partnery. Ale on mě umravnil. Po jeho boku jsem neměla potřebu cokoli provádět,“ usmívala se sympatická brunetka. Ne nadarmo se však říká, že starého psa novým kouskům naučíte jen velmi těžko.

Po několika letech se Marta začala v manželství nudit. Ani ne proto, že by ji manžel nebavil. Ale potřebovala trochu víc. „Snažil se. On není žádná domácí puťka, nepřijde z práce, nerozvalí se s pivem na gauč. Hodně věcí jsme podnikali společně. Ale mně to zkrátka bylo pořád málo. Přemýšlela jsem, co dál. Upřímně ale říkám, že na nevěru jsem ani nepomyslela.“ Jenže člověk míní a věci se často mění.

Našli se hned první večer

Dovolenou s kamarádkou si dala tak trochu za odměnu. Téměř čtvrt roku byla v pracovním zápřahu, neměla moc volna. S manželem se dohodli, že napřed vyrazí s kámoškou a pak ještě někam poletí společně. Bylo to fajn, občas jsem jeden i druhý vyráželi s partou nebo s někým blízkým. Neviděl v tom problém. A já samozřejmě také ne. Chtěla jsem si odpočinout, načerpat síly a vrátit se s pozitivním myšlením. Což se tedy nakonec povedlo, ale jinak, než jsem plánovala.“

Letěly do Egypta, našly si last minute v podstatě za pár korun. Za málo peněz hodně muziky, jak se říká. A Marta té muziky měla daleko víc, než si vůbec kdy pomyslela. Hned večer po příletu se zapovídala se skupinkou mužů. „Byli místní, ale evidentně patřili ke smetánce. Vyhovovalo mi to, měla jsem ráda inteligentní a úspěšné muže. Zatímco kamarádka brzy odpadla a šla spát, já zůstala. Na pokoj jsem přišla ráno a na jednoho z těch chlapů jsem nemohla zapomenout.“

Jaké bylo její překvapení, když měla u oběda na stole obrovskou kytici se vzkazem. Tak nějak začínala tušit, že tohle nebude jen tak. „Našel si mě odpoledne. Byl galantní a nabídl mi, že mi ukáže okolí. No, ukázal mi mnohem. A musím říct, že jeho dům byl nádherný. Byla jsem tam každý den až do našeho odjezdu.“

Chce s ním být

Marta byla zamilovaná až po uši. Rozhodla se, že svou lásku nenechá jen tak odejít. Dohodli se, že za ním bude létat vždy, jak to bude možné. „Zdálo se, že ke mně také chová nějaké city. Věřila jsem, že jednou bychom mohli být spolu. Manželovi jsem samozřejmě nic neřekla, žije v blažené nevědomosti. Já se tak dvakrát do měsíce vytratím na tři, čtyři dny. Mám spoustu výmluv. Naštěstí je manžel dost naivní a důvěřivý. Uvidíme, jak dlouho to bude fungovat.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz