Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel mi zakazuje styk s pětiletým synem. Mám ale plán, říká Denisa (29)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Neví, co bude dál

Její manželství dlouho vypadalo jako procházka růžovou zahradou. Dokonalé, ideální. Jenže pak vše začalo jít od desíti k pěti. Trápení Denise začalo před dvěma lety, kdy si manžel našel milenku.

Článek

Měla za sebou několik nevydařených vztah, takže byla ráda, že je sama. Neplánovala si něco vážného zažít, spíš si chtěla užívat života. Cestovat, učit se jazyky, zkrátka dělat něco pro sebe, pro svoji duši i zdravotní kondici. „Byla jsem docela dlouho z posledního rozchodu rozbitá. Skoro až na dně, dalo by se říct. Ale odrazila jsem se a začala jsem se zase cítit skvěle,“ usmívala se sympatická brunetka. Jenže člověk si někdy něco plánuje a realita je odlišná.

Naprosto ji okouzlil

Do cesty jí totiž vstoupila Kamil. Šarmantní mladý muž, který měl všeobecný přehled a uměl pěkně mluvit. Denisa z něj byla okouzlená. „Najednou jsem si dokázala představit, že zase s někým chodím. On dobře vycítil, že na mě musí pomalu, uvědomil si, co mám za sebou. A uměl toho perfektně využít. Cítila jsem se vedle něj v bezpečí a tušila jsem, že by mohl být tím pravým chlapem.“

Začali spolu chodit, a dokonce i její poměrně náročná rodina z něj byla u vytržení. Schvalovaly ho i kamarádky, takže se zdálo, že svět je zase natřený na růžovo. Nutno říct, že Kamil se opravdu snažil. Hodně to bylo i o maličkostech. Podržel mi dveře u auta, pomohl mi do kabátu atd. Kámošky koukaly a záviděly. Já myslela, že tito dokonalí muži „vymřeli“ někdy v minulém století.“

Denise se zamilovala až po uši. Věděla, že to pro ni může být nebezpeční, ale partnerovi se zcela otevřela. Mluvil o svých obavách i radostech, nic nebylo tabu. On poslouchal, vypadal u toho chápavě. „Zdálo se, že mi rozumí, že se opravdu dokáže vcítit do toho, co jsem prožila a po čem toužím. Bylo to naprosto úžasné.“

Tvrdil, že u nich mu bude lépe

Vzali se po roce a půl, svatbu měli malou, ale hezkou. I pak všechno šlapalo jako v romantickém filmu. Denisa byla na vrcholu blaha. Věci se však začaly měnit, když porodila syna. „Začal mi říkat, že jsem se změnila, že o sebe nedbám a tak. Já přitom měla co dělat, abych zvládla prcka a sebe. Prostě nešlo vše hned, ani kila nešla dolů tak, jak jsem si plánovala.“ Manželé se začali odcizovat. A Kamil si po pár letech našel jinou ženu. Do té doby měl asi milenky, tato ale byla oficiální, chtěl s ní být.

Denise oznámil, že se stěhuje. „Nejhorší bylo, že mi dal jasně najevo, že nejsem schopná se starat o kluka. Tvrdil, že u něj mu bude lépe, protože jsou na něj dva a on si na novou „maminku“ zvykne. Prostě rozhodl, že syn bude u nich. Nevěděla jsem, co dělat. Rodiče mi nepomohli, sráželi mě a říkali, že si za vše můžu sama a ať se podívám do zrcadla. To mě úplně rozhodilo.“

Nakonec se Denisa rozhodla, že bude věci řešit oficiální cestou. Jenže tu byl problém. „On měl různé zprávy, kde jsem psala, že se hroutím, že potřebuji pomoc s klukem apod. Teď to využíval proti mně. Našel si i lidi, kteří tvrdili, že nejsem dobrá máma. Ale nenechám to tak. Mám plán, že si pro syna prostě dojdu a odvedu. Odstěhujeme se někam, kde nás nikdy nenajde.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz