Hlavní obsah

Milenku manžela jsem znemožnila. Stačily mi dvě věty, říká Petra (27)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nenechala si nic líbit

Už jako dospívající dívka platila za krásku. Petra toho ráda využívala, muži jí často „zobali z dlaní“. Nikdy tedy nevěřila, že jakýkoli její vztah dospěje do bodu, kdy ji bude partner podvádět.

Článek

Když se zamilovala, všechno ostatní šlo stranou, to byla její velká nevýhoda a dobře si to uvědomovala. Přišla takto o několik přátel, zbytečně přestala chodit na tenis apod. Vždycky měla pocit, že když má partnera, musí s ním trávit každou volnou minutu. „Vím, že to byla hloupost. Trvalo mi ale několik let a několik vztahů, než jsem došla do okamžiku, kdy jsem sama sobě řekla, že se musím starat i o sebe,“ vysvětlovala mladá žena.

Takže když potkala Marka, přesně věděla, jak se chce chovat. Nastavili si pravidla a zdálo se, že všechno funguje bez problémů. Někteří známí jí sice říkali, aby si na něj dávala pozor, že je na něm něco divného, na varování ale nedbala. „Měla jsem růžové brýle. Ale to se mi nikdo nemůže divit. Byla jsem zamilovaná a chtěla jsem, aby už to konečně vyšlo. Víte, jak jsem dřív chlapům lámala srdce, tak se mi to před Markem dost vracelo. Žádný vztah nevydržel.“

Kolegyně ho úplně okouzlila

Nic ale nenasvědčovalo tomu, že by to i tentokrát měl být průšvih. marek se choval galantně, vystupoval jako muž, který se snad do dnešní doby ani nehodil. „Hrozně moc mi to imponovalo. Nebyla jsem na nic takového zvyklá, takže jsem mu lehce podlehla. Chodili jsme spolu něco přes rok, pak mě požádal o ruku. Přijala jsem a pár měsíců poté jsme se vzali,“ uvedla Petra jejich vztah do časové osy.

Dokonce se spolu začali bavit o miminku. Na realizaci tohoto plánu ale nikdy nedošlo. Marek totiž potkal Kláru. Nastoupila k nim do práce jako záskok za dlouhodobě nemocnou kolegyni. „Byl z ní úplně hotový. Postupem času to přestal zastírat. Rozvést se ale nechtěl. Nějakou dobu jsem nevěděla, co mám dělat. Byla to pro mě nová zkušenost, nikdy jsem takhle nefungovala. A asi po čtvrt roce mi došlo, že tohle opravdu není vztah, ve kterém bych chtěla být.“

Zjistila jsem si o ní úplně všechno

Nejprve si ještě zkusila s manželem promluvit. Navrhla mu, že když se v klidu rozvedou, nebude z toho žádná ostuda, vyrovnají se a půjdou si každý po svém. „Odmítal to. Tvrdil, že by jeho rodiče byli proti a on si vždycky brousil zuby na jejich majetek. Neviděla jsem tedy jiné řešení, než ztropit scénu. To se mi ale nechtělo. vymyslela jsem tedy plán.“

Petra si počkala na manželovu milenku. Byla s ní velmi rychle hotové, protože nenechala nic náhodě. „Zjistila jsem si o ní všechno. A našla jsem věci, na které nemohla být pyšná. Takže jsem si ji odchytila na ulici a jasně jí sdělila, že pokud manžela okamžitě nenechá, tak vše, co vím, neprodleně zveřejním. Stačily mě přesně dvě věty, z toho byla jedna věta holá a jedno souvětí. Už nikdy jsem o ní neslyšela. A s manželem jsme se rozvedli rok poté, už jsem k němu ale tak vstřícná nebyla.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz