Hlavní obsah

Manželova milenka si mě našla. Bylo to poslední, co si pamatuje, říká Iva (30)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Všechno rychle vyřešila

Holka od rány, tak o ni mluvili už spolužáci na střední škole. Iva své pověsti mnohokrát dostála, nikdy se s ničím nepárala. V manželství se dost uklidnila, ale pak přišel moment, který ji vytočil.

Článek

S trochou nadsázky se dá říct, že když potkala Aleše, tak ji jejich následný vztah zachránil před velkým průšvihem. Sama Iva přiznává, že nikdy neměla problém zapojit se do poměrně žhavých diskusí, ze kterých většinou odcházela vítězce. „Rodiče mi vždycky říkali, že se musím umět prosadit a že šedé myšky sedící v koutě nemá nikdo rád. A táta si vždy přál kluka, podle toho vypadala výchova,“ usmívala se sympatická brunetka, do které nikdo na první pohled neřekl, že by uměla zvýšit hlas, natož být „drsná“.

Začala žít jiný život

Často se zapojovala do různých konfliktů, většina podobných aktivit ale skončila v době, kdy potkala Aleše. Manažer středně velké firmy se do ní zamiloval na jedné společenské akci, kde byla Iva výjimečně ve večerních šatech a upravená tak, jak se na dámu sluší a patří. „Poznal mě v jiné „formě“, než jaká jsem opravdu byla. Na druhou stranu to bylo vlastně dobře. Došlo mi, že bych se mohla začít chovat jinak a že pubertu už mám dávno za sebou.“

Začali spolu chodit, Iva svému vyvolenému samozřejmě o své minulosti řekla. Trochu se bála reakce, byly to ale plané obavy. „Spíš se usmíval. A jestli mu to vadilo, nedal mi to najevo. Naopak mi přišlo, že jsem v jeho očích povýšila, protože nejsem žádná domácí puťka, která potřebuje, aby ji partner vodil za ručičku.“ V každém případě jejich vztah se vyvíjel dobře. Za rok a půl se vzali.

Zdálo se, že je všechno zalité sluncem a na obzoru není žádný mráček. Zhruba dva roky si užívali jeden druhého. Pak ale Aleše v práci povýšili, resp. dostal nabídku šéfovat jiné, mnohem větší firmě. Ani se se mnou neporadil. Prostě to vzal a mě jen oznámil výsledek. Takové jednání se mi vůbec nelíbilo. Samozřejmě jsem mu to řekla, ale on se na mě podíval a odpověděl, abych zase nezačínala dělat blbost a hádat se, jinak to se mnou nemusí dobře dopadnout.“

Zachránila nám manželství

Iva byla v šoku. Rychle jí ale došlo, že to není jen tak, že takhle by se starý“ aleš nikdy nezachoval. „Nedalo mi moc práce vypátrat, že má jinou ženu. Do té doby mě to vůbec nenapadlo, ale teď to do sebe začalo zapadat. Konfrontovala jsem ho, ani moc dlouho nezapíral. Hned jsem na něj začala tlačit, aby ten poměr okamžitě ukončil, přestal jsem mu prát, žehlit, dělat teplé večeře apod. Chtěla jsem, aby si uvědomil, o co přichází.“

Jestli ale byla v šoku z milenky manžela, tak přišlo ještě větší udivení. Ani ne za dva týdny na ni totiž čekala žena, která se představila jako Klára a oznámila jí, že je to ona, kdo jí spí s manželem. Přišla automatická reakce. Pravá ruka se mi vymrštila dopředu a té krasavici přistála taková facka, že se jí hlava málem otočila kousavým dozadu. Pak jsem na ni ječela asi deset minut v kuse z takové blízkosti, že jsem viděla, jak se moje sliny končí na její opuchlé tváři.“

Nevěděla, co bude dál. Stalo se ale opět něco nečekaného. „Večer přišel domů Aleš, smál se od ucha k uchu. Omluvil se mi, slíbil, že už bude mít jen mě, že to byla chyba atd. Prý když viděl ti nádheru, tak mu došlo, že ho fakt miluju. Samozřejmě si mu hned běžela stěžovat. Jenže podle Aleše si skoro nic nepamatovala, jen pořád dokola mlela, že jsem jí dala facku a hrozně na ni řvala. Takže to, že přišla, vlastně naše manželství zachránilo.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz