Hlavní obsah

Nachytala jsem manžela s milenkou. Stačilo mi deset vteřin, říká Marta (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Bouchly v ní saze, nešlo to zastavit

Svého nastávajícího manžela poznala v době, kdy se vzpamatovávala z nepříjemného rozchodu. Možná proto si Marta malovala, že tentokrát jde o pana dokonalého. Bohužel se ale opět spletla.

Článek

Od osmnácti let žila sama, takže si o sobě myslela, že je životem protřelá a v podstatě ji nemůže nic překvapit. „Byla jsem mladá a naivní. Měla jsem pocit, že se ze mě každý zblázní a všichni mě budou prosit, abych pro ně mohla pracovat apod. Dnes už vím, že to byla chyba,“ vzpomínala Marta. Na druhou stranu nebyla první ani poslední, kdo potřeboval narazit. Potom zjistila, že svět sahá dál, než z jejího obývacího pokoje do kuchyně.

Svatbou všechno hezké skončilo

S Patrikem začala randit v době, kdy na tom nebyla úplně dobře. Chtěla se dát hlavně dohromady, netušila, že někoho potká. „On byl ale okouzlující. O sedm let starší než já, procestoval kus světa. Věřila jsem, že jsem našla dokonalého chlapa. Na druhou stranu uznávám, že po tom, co jsem zažila se svým expartnerem, by vlastně byl dokonalý skoro kdokoli.“ Každopádně se vrhla do vztahu, který neplánovala. A nutno říct, že si ho velmi užívala.

Patrik byl totiž naprosto jiný, než její bývalý přítel. Choval se k ní pozorně, nosil jí květiny i další dárky. Zkrátka s ním měla pocit, že se o ni konečně nějaký muž opravdu zajímá nejen proto, že je hezká, ale také proto, jaká je uvnitř. „Často mě dojímal, psal mi básničky. A večer mě vydržel hladit celý film, ze kterého jsem nic neměla, protože jsem měla ze samé slasti zavřené oči. Byla jsem tak šťastná, že už to víc snad ani nešlo.“ Také její přátelé byli z jejího objevu u vytržení.

Nikoho tak vlastně nepřekvapilo, že se po necelém roce zasnoubili a za pár měsíců byla svatba. Ne nadarmo se však říká, že všechno jednou končí. „Pro mě skončilo to hezké, co jsem ve vztahu měla. Jakoby měl najednou pocit, že mě má jistou a tak už se nemusí snažit. Začali jsme se odcizovat.“

Vyhodila ji ze dveří

Po dvou letech od veselky si byla Marta jistá, že její partner má jinou ženu. „Sice to popíral, ale má intuice mě nikdy nezklamala. Byla jsem si celkem jistá, jen jsem neměla důkaz.“ Ten se ale objevil velmi brzy. Marta se totiž vrátila ze služební cesty o dva dny dříve a svému manželovi to dopředu neřekla. „Nemluvil se mnou, takže jsem neměla potřebu mu cokoli vykládat.“

Když přišla domů, její manžel nebyl sám. Bylo evidentní, že právě večeří se svou milenkou, o které tvrdil, že neexistuje. „Stačilo mi deset vteřin. Rozeběhla jsem se k ní, za vlasy ji vytáhla od stolu a dotáhla ke dveřím. Ty jsem otevřela a vyrazila ji na chodbu. Nezmohla se vůbec na nic. Dokonce ani Patrik nestihl nic říct, natož udělat.“ Tím to ale pro Martu nekončilo.

Pak přišel na řadu její manžel. „Řvala jsem na ně, dnes už ani nevím, jaká slova ze mě létala. Každopádně výsledek byl ten, že si sbalil svých pět švestek a pakoval se. Rozvedli jsme se a doufám, že už ho nikdy neuvidím.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz