Hlavní obsah

Manžel mě podváděl. Netušila jsem to, dokud se nestala ta hrůza, říká Dita (33)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nejraději by na vše zapomněla

Nikdy nebyla konfliktní typ. Dita se raději snažila domluvit, případně se stáhla. Přesto se našly chvíle, kdy „vypěnila“. Pak bylo lepší jít jí z cesty. Tak, jako když potkala manžela s milenkou.

Článek

Jako malá si Dita představovala, že bude mít parádní svatbu na zámku a její vyvolený přijede na bílém koni. Následovat bude romantická svatební cesta kolem světa, kde počnou své první ze tří dětí. Nic z toho se ale nekonalo. Spokojit se musela s prostým „ano“ na úřadě a místo svatební cesty pak s manželem zrekonstruovali plot u jejich chalupy. „Bylo to jiný život, než jsem si představovala. Ale nestěžovala jsem si, brala jsem to zkrátka jako osud,“ krčila rameny sympatická brunetka.

Milenky mu tolerovala

Někteří jejich známých příliš nechápali, proč se zrovna oni dva brali. Byli totiž velmi rozdílní. Zatímco Dita se držela spíš zpátky a byla domácí typ, Ivan měl rád společnost, divoké večírky a neustále měl kolem sebe partu kamarádů. „Nijak jsem mu to nezakazovala. Proč také? Byla jsem ráda, že je spokojený. Nikdy by mě nenapadlo mu to jakkoli kazit.“ Dnes už ale i ona ví, že na svého drahého měla minimálně víc dohlížet.

Její manžel si totiž s věrností příliš hlavu nelámal. Dita o některých jeho úletech věděla, později je přestala řešit. „Vždycky se vracel domů, to pro mě bylo zásadní. A bylo jasné, že jsou to milenky jen na jedno, netahal do toho city. Jediné, co mi vadilo bylo, že nechtěl mít děti. Já přitom věřila, že kdybychom měli miminko, tak i ty jeho věčné avantýry skončí.“

Hodně lidí by mohlo Ditu odsoudit za naivitu a myslet si cosi o tom, že by na sobě klidně nechala dříví štípat. Ona tak ale byla vychovávána. Otec byl vždy hlava rodiny se vším všudy, co řekl, co se stalo. „Maminka se tátovi nikdy nepostavila. Věděla, že by s ním stejně nehnula. A navíc nechtěla, abychom to třeba jakkoli odnesli my s bráchou.“

Byla to opravdu hrůza

Ukázalo se však, že i Dita má svoji linii, ta kterou nepůjde. Bylo to v době, kdy se Ivan začal „toulat“ víc, než kdy dřív. Samozřejmě chtěla vědět, co se děje. „Oznámil mi, že má vážnou známost a že řeší, jestli s ní nezůstane. Normálně se mi smál do očí a hlásil něco ve smyslu, že mi rozvod stejně nevadí apod. Měla jsem toho tak akorát dost. Rozvod ano, ale rozhodla jsem se, že mu to osladím. Takže jsem si počkala, až s ní bude a překvapila je. Byla to hrůza, to se nemělo stát.“

Dita totiž zjistila, že manželovou milenkou je její kamarádka. „Svěřovala jsem se jí, věděla vše. Připadala jsem si jako největší hlupačka. Opravdu to bylo hrozné, nikdo si neumí představit, co jsem cítila. Na druhou stranu mě to „vyléčilo“ z mé naivity. Samozřejmě jsem se rozvedla. Od té doby chlapům nevěřím. A vlastně ani lidem. Vůbec nevím, jestli se to někdy změní.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz