Článek
Když zoufale hledáte práci, najdete i zoufale vyhlížející náboráře. Jak je poznáte? Často se snaží o vytvoření rádoby vtipného inzerátu typu:
Hledáme čipernou uklízečku! (Ano, klidně i tři vykřičníky za každou větou v inzerátu jsou skvělé.)
Chcete-li si přivydělat a nebojíte se prachu ani pavouků, pojďte pracovat k nám! Nabízíme skvělé finanční ohodnocení. Nimbus 3 000 možná nemáme, ale dobré pracovní náčiní pro Vás bude přichystáno. Bla, bla, bla…
Takto se náš inzerent vykecává ještě dalších pár řádků, někoho možná pobaví, jiného, který chce od pohledu vědět, o co jde, celkem peklo. Občas se povede opravdu přiměřeně vtipný inzerát, jenž pobaví, většinou je to ale bída. Humor tlačený na sílu, následně ani nepřipojí kontakt, místo pracoviště nebo aspoň odkaz na webovou stránku.
Proto, milí inzerenti, se radši zaměřte na to, aby váš inzerát obsahoval veškeré důležité informace, než abyste se za každou cenu snažili prokázat, jaká je ve vaší firmě bžunda. Na první pohled viditelné hrubky už v nadpisech, chybějící kontakty nebo nedostatečné vysvětlení, co vlastně bude daný uchazeč dělat, je opravdu průšvih.