Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Rodičové, co děláte? Aneb sex k životu patří, děti

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Monika Vargová, Canva

Sex. Pro některé rodiny je téma sexu tabu. Přitom k životu sex patří, a to ne jenom za účelem plození děti. A někdy se stává, že dítě přijde v nevhodnou chvíli.

Článek

Mami, co jste to s taťkou dělali?

Je to lidské, nemáme se za co stydět. Kdyby nebylo sexu, milování nebo jak tomu říkáte vy, tak by na světě nebyly děti, ale to všichni ví. Někdy se ale stane, že váš potomek přijde do ložnice zrovna, když jste v tom nejlepším.

Ano, nám se to s manželem také stalo, nejsme ani první ani poslední. Když se ale potom děti ptají: „Mami, co jste to s taťkou dělali?“ Nebo: „Tati, co jste to s mamkou dělali?“ Je na nás, jakou kulantní odpověď vymyslíme.

Dcera se naštěstí moc neptala, ale bylo nám trapně. Vzbudila se na čůrání a přišla jako duch, ani jeden jsme neměli tušení, že je v ložnici s námi. A to jsme opravdu byli v tom nejlepším. Ale neptala se, co jsme s taťkou prováděli. Díky bohu. Ale i když se neptala, sama jsem vyhrkla, že jsme s tatínkem cvičili.

Ono také záleží na tom, kolik dítěti je. Kdyby měla pubertu, tak by to byla asi nejspíš mnohem trapnější situace. Přeci jenom v té pubertě sexualita roste a když nachytáte svoje rodiče, je vám z nich blivno.

Mami, co je to za divnej dudlík?

Mohlo mě napadnout, že jsou děti zvědavé a prošmejdí v bytě kdejaký šuplík nebo skříň. Ale nenapadlo mě, že když budu mít u postele noční stolek, že i tam mi děti polezou. Ano, stalo se, že mi tam vlezl syn.

Jenomže to bylo po velice vzrušující noci s manželem a zapomněla jsem uklidit vibrační kroužek. Dělala jsem v obývacím pokoji na počítači něco do práce a syn za mnou přišel a v puse měl onen vibrační kroužek. Byl nějak doma, asi byly prázdniny.

Já bych se, víte, kde viděla. A ptal se mě: „Mami, co je to za divnej dudlík?“ No nenapadlo mě nic lepšího, než mu říct, že to je dudlík pro dospělé. Následovaly další otázky typu, kam se ten dudlík dává a proč se tak divně hýbe. A to už jsem synovi místo detailů ten divnej dudlík sebrala a schovala a řekla mu, že se o to nemusí starat. Že i dospělí lidé mají svoje hračky. Více to neřešil.

Sex by tabu být neměl

Až budou děti starší, chci si s nimi na rovinu promluvit, jak to funguje v intimním životě. Ano, možná to pro ně bude trapné, ale podle mě to bude správné. Aspoň děti uvidí, že se se mnou můžou bavit o všem. Detaily ale potřebovat nebudu. Základy, jak se mají správně při sexu chovat, budou jistě potřebovat. Protože já nebudu potřebovat být mladší babička.

Ale praxi si potom musí osahat samy a prožít si ty první nejisté kroky v intimní oblasti. Ale snad tomu dcera nepřijde tak moc na chuť, že bude modelkou na jisté platformě a bude se chlubit počtem sexuálních partnerů a živit se tím. Nejstarší řemeslo je pořád v kurzu, tak pozor na pohlavní nemoci (vtip).

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz