Hlavní obsah

Manželova milenka mi nedala na výběr. Oběma jsem zničila život, říká Dana (28)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Šla do toho naplno, nebrala si servítky

Vždycky byla dost od rány, s ničím se nemazala. Kamarádi Dany říkali, že většinou příliš nepřemýšlí o tom, co dělá. Potvrdilo se to i v manželství, najednou měla rudo a neřešila následky.

Článek

Hodně lidí jí varovalo, aby si Karla nebrala. Jenže Dana byla zamilovaná, měla na očích růžové brýle, takže příliš neřešila vzdálenější budoucnost. Nakonec, většinou pro ni platilo „tady a teď“. Jenže se jí to vymstilo. Alespoň z toho pohledu, že manželství skončilo tak, jak většina lidí předpokládala. Nevěděla jsem, že to tak skončí. Kdyby ano, samozřejmě bych do toho nešla,“ obhajovala se půvabná brunetka.

Od svatby k nevraživosti

Přitom jejich vztah začal skvěle. Rozuměli si, byli jako jedno tělo a jedna duše, báječně se doplňovali. Hádky téměř neznali, vždycky se dohodli a udělali kompromis, pokud náhodou došlo k nějakým třenicím. Karel byl můj pravý opak. Své kroky si rozmýšlel, nedělal nic v emocích. Takže mě dokázal zkrotit. A já když zapojila mozek, tak jsem často věci viděla jinak, než předtím,“ přiznala sebekriticky.

Rok opravdu běžel tak, že jim dokonce mnozí jejich přátelé záviděli. A hlavně se chytali za nos a začali obracet v názoru, že jsou Dana s Karlem jako pár odsouzeni k nezdaru. „Dospěli jsme až ke svatbě. Byla velkolepá, moc jsem si to užila. Prostě přesně taková, o jaké jsem vždycky snila. Bylo mi s ním skvěle, nikdy bych si nepomyslela, že se něco může pokazit.“ Jenže první zádrhele přišly už pár měsíců po veselce. Pryč byly kompromisy, najednou jim bylo, jak jejich spory dopadnou. A nikoho příliš nepřekvapilo, že většinou došlo k nepříjemné hádce.

Věci se pokazily natolik, že si Karel našel jinou ženu. „Nenapadlo ho nic lepšího, než že mi to řekl. Prostě přišel domů a oznámil mi, že už se mnou nechce být a odchází za ní. On si prostě vážně myslel, že mu snad ještě sbalím věci a zaplatím taxíka nebo co. Každopádně se spletl, ať už sledoval cokoli.“

Připravila je o hodně

Dana se rozhodla, že mu odchod pořádně osladí. Ani na chvíli nepomyslela na to, že by si Karla chtěla udržet a zabojovat za něj. „Myslela jsem jen na pomstu. Potřebovala jsem, aby ho to bolelo. Takže jsem se začala pídit po tom, co je ona zač. Zjistila jsem to celkem rychle, moc úsilí mě to nestálo. A k její smůle byla docela vysoce postavenou manažerkou. Nedala mi na výběr, věděla jsem, co dělat. Její klienti postupně dostali spoustu informací o tom, co je ona „doopravdy“ zač.“

Dana se ve vymýšlení různých „pastiček“ našla. Začalo ji to dokonce bavit. Samozřejmě neušetřila ani svého manžela, který mezitím požádal o rozvod. Stalo se to, co asi muselo. „Oba přišli o práci během necelého roku. Zapojila jsem ještě nějaké lidi, stálo mě to pár desítek tisíc, ale nelituji ani koruny. Oba dva pocítili, jaké to je, když někomu ubližují. Udělalo mi to radost.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz