Hlavní obsah

Jak se mi plnil sen

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Povím Vám můj příběh lásky.

Článek

MuMůj muž měl 24 hod směnu. A docela dost málo volna. Schovával si telefon. Sex jsme měli jednou do měsíce . Já stále měla nějaké ženské problémy . Až jednou na gynekologii mi pan doktor oznámil ,že vzkazuje mému muži ať při svých záletách používá ochranu. Krve by se mě člověk nedořezal. Samozřejmě jsem to řekla doma a co následovalo ani psát nemusím. A tak to bylo několik let stále stejné. Já přišla na to,že v práci není pak ráno přišel hrozně unavený ač obličej na to nevypadal . Já měla svoji práci a ještě brigadu,kterou jsem dělala velice ráda. Měla jsem větší výplatu než manžel a měli jsme jeden účet. Do dluhů může člověk spadnout hned ani neví jak,ale já to do dneška vlastně nevím jak ty dluhy udělal a kam ty peníze dával já na tu dobu měla cca 30 tisíc Kč a on 16 tisíc Kč. Jednoho dne mě poprosil ať si vezmu půjčku já souhlasila ,ty peníze měli být na dluh na alimentech na rozdíl,který určil soud. Neřešila jsem to. Řekl ,že bude posílat peníze na půjčku . Po 3 měsících mi přišel dopis,že se půjčka neplatí. Tak jsem si udělala vlastní účet a začala poctivě splácet. Doma bylo veselo. Samozřejmě,že z jeho platem na nic nedosáhl tak jsem vše platila já. A tak to pokračovalo ještě pár let a já si na něho vzala další půjčky a stále jsem byla tak naivní a důvěřivá.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám