Hlavní obsah
Umění a zábava

StarDance stále kolem dokola. A proč vlastně Česká televize krmí bulvár?

Foto: David Sedlecký Wikimedia Commons CC-BY-SA-4.0

Čtenáři bulváru mají šanci nahlédnout i do šatny krásné moderátorky StarDance Terezy Kostkové.

Pokud někdo pravidelně sleduje Českou televizi, ale i další média, nemá nyní šanci uniknout před kolovrátkově stále stejnou taneční show StarDance, která se letos vysílá již potřinácté.

Článek

ČT jí na rozdíl od většiny jiných pořadů dělá reklamu v hlavním zpravodajství, jako jediný z nich dokonce dostává několikrát denně prostor ve speciální relaci Stardance… kolem dokola. Kdyby šlo o nějakou mimořádnou televizní událost z produkce samotné ČT, jistě by se to dalo pochopit, a dokonce pochválit. Ale takto vlezle neustále upozorňovat na něco, co se vysílá mnoho let všude po světě, je hodně zarážející. Ani komerční televizní stanice nevěnují svým, ze zahraničí převzatým a jistě draze zaplaceným formátům, k nimž momentálně například patří třeba Zrádci, vysílaní na Primě, tak masívní reklamní kampaň.

Už po třinácté

Oproti tomu, hvězdy, co právě tančí, se pravidelně objevují všude, kde se dá, například v magazínu Sama doma, a jako obvykle přitom nešetří chválou. Jako by to nestačilo, téma StarDance dokonce tuto neděli nechybělo v Interview ČT 24, v němž si moderátor Daniel Takáč povídal s tanečnicí Veronikou Lálovou. Hned v úvodu se neopomněl pochlubit, že nová řada líbí a její úvod byl co do počtu diváků od roku 2008 rekordní. Vyvolal tím dojem něčeho naprosto výjimečného, přitom mnoho jiných titulů ČT z její vlastní produkce dosahuje sledovanost stejnou, nebo mnohem vyšší. Stačí připomenout vskutku rekordní zájem o vánoční pohádky nebo některé hodnotné seriály.

Rekordman Devadesátky

Platí to například o historické minisérii Božena Němcová, kterou průměrně sledovalo kolem jednoho a půl milionu diváků. A ještě větší úspěch měla Marie Terezie, jíž si nenechaly ujít víc než dva miliony z nich. Když se premiérově vysílal právě reprízovaný vynikající kriminální seriál Devadesátky, jeho sledovanost rovněž překročila dva miliony diváků. Devadesátky se navíc staly vůbec nejsledovanějším českým seriálem za posledních dvacet let u nás! A dvoumilionovou hranici atakovaly i některé epizody senzačního satirického seriálu Most.

Exkluzívní návštěva?

Navíc je mimo jakoukoliv pochybnost, že k sledovanosti StarDance významně přispívají bulvární média, která věnují titulní stránky a palcové titulky s vykřičníky kdejaké bezvýznamné senzaci z parketu či zákulisí této show. Neúnavní paparazzi trpělivé dlouhé hodiny čekají, kdo se kde opije či ztropí nějaký skandál, s kým nakonec stráví večer nebo noc. Hlavní roli přitom hrají ti z deníku Blesk, který překvapivě patří ke sponzorům této veřejnoprávní estrády a je tak evidentní, že s ním Česká televize úzce spolupracuje. Jak jinak by například mohli čtenáři Blesku vyhrát exkluzívní návštěvu v zákulisí StarDance nebo jak by dokázali reportéři bulváru proniknout do šatny Terezy Kostkové či Marka Ebena?

Adéla Hofmanová

Zdroj: Česká televize, Blesk.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz