Článek
Zdaleka to přitom není „jen“ podruhé, co čelí vážnému onemocnění. V minulosti jich prodělal již několik a přesto se nikdy nevzal svých fatálních drog, cigaret a alkoholu. A je stěží uvěřitelné, že se coby celebrita v současné době objevuje v masívní reklamě na známou značku alkoholického nápoje. Dokonce se stal její „tváří“ a tvrdí, že „… je náš svět“. Na pováženou přitom je, že tuto reklamu vysílá i Česká televize!
Nad jeho chováním se proto rozhořčuje mnoho Čechů, kteří jsou jinak k takovým hříchům, jako je kouření a alkohol, dosti tolerantní. Tentokrát tomu tak není. Poté, co se rozneslo, že se Bartoška opět léči s rakovinou, zaplavili sociální sítě stovkami kritických reakcí. Velmi se na něj dokonce zlobí i jeho fanoušci, kteří mu sice upřímně přejí, aby se opět uzdravil, ale shodují se na tom, že se vůbec nediví tomu, jak „dopadl“. Podle nich si svým životním stylem o vážnou nemoc koledoval a chová se velmi nezodpovědně: „Hulil pořád, sklízí co zasel.“ „Je to chodící reklama na tabákový průmysl. Kopal si vlastní hrob,“ kritizují ho nesmlouvavě. Mnozí se také zamýšlí nad tím, kolik jeho léčba již naše zdravotnictví stála a poukazují na to, že na jiné vážně nemocné pacienty, především malé děti, se musí skládat veřejnost.
Řada lidí si také rozhořčuje nad tím, že ačkoliv je Bartoška s ohledem na svoje postavení jistě dostatečně finančně zabezpečený, za peníze ještě dělá reklamu výrobkům, které poškozují zdraví. V případě reklamy na tvrdý alkohol ironicky reagují, že si teď jeho výrobce bude muset hledat novou tvář.
Zdroj: autorský text, Facebook