Článek
Známá pracovala na větší poště na přepážce, odešla protože tato práce byla psychicky náročná. Jeden z problémú byl dle jejich slov ten, že každá pracovnice na přepážce musela zákazníkúm nabízet produkty které v daném období frčely. Jednou to bylo penzijní spoření, podruhé stavební spoření samozřejmé pošty (ČSOB), jindy to byly stírací losy. Bylo jí nepříjemné když přišel senior s ne příliš velkým důchodem říct Kupte si los, vyhrajete. Když odmítl, tak se zeptala A opravdu nechcete? Někteří zákazníci slušně odmítli, jiní byli vulgární, tak šla. Neměla na to prostě nervy. Doručovatelé, téch pošta neměla nikdy dost, platy spíše nižší. Pak se začaly poštovní pobočky slučování, ve větších městech v rámci úsporných opatření udělali že tří poboček jen jednu. Samozřejmě v rámci úspor zaměstnance propustili a to včetně doručovatelů. Tedy pokud před touto reorganizací dopis po Brně šel 3 dny dnes to trvá i týden. Konkrétně v připadé mé maminky, která bydlí v Brně-Bohunicích, šel dopis s Brna-Obřan dle poštovního razítka 12 dní. Bylo v něm parte, tedy se musela známým omlouvat, proč nešla na pohřeb. 6rovna tak jí přišla faktura doporučeným dopisem s Vysokého Mýta 19 dní. Pošta rekla Nemáme lidí. Stačí nakouknout do inzerátů. Pošta dnes shání doručovatele s náborovým příspěvkem. Před vánocemi,byl tento příspěvek něco kolem 30.000 korun. Úsporné že?
Na co si stěžují senioři, tak na to, že sedí doma, odpoledne se jdou projít a ve schránce mají oznámení o uložené zásilce. Na dotaz proč doručovatel nevoní jsou dvé možné odpovědi Ale dorucovatel zvolil a nikdo neotevřel, druhá by levá je, Doručovatelé dopisy nenosí protože stejně lidé nejsou doma. Hlavně když lidé platí. Navíc, důchod vám domú nedovedou, přitom se ceny zvyšují. Není to pokus parazitovat na seniorech? Inkasni listek? Mě osobně mnohdy přišel až okolo 20 v měsíci, takže jsem si všechny platby vyřešila trvalým příkazem z bankovního účtu, mám to bez stresu a zdarma. Takže Pošta by měla řešit kvalitu služeb aby méla zákazníky.