Hlavní obsah

První láska, znovu po 22 letech

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Alena Pazderova

Dvakrát do stejné řeky po 22 letech aneb stará láska nerezaví.

Článek

Když jsem byla hodně mlaďounká tak jsem se díky bratrovi seznámila s klukem,který v našem malém městě pracoval se svým otcem na jedné stavbě.Jejich firma vyhrála výběrové řízení na jeden projekt.Bagrista:-))) stále mám husí kůži když si na to vzpomenu.

Slovo dalo slovo a začali jsme spolu chodit,došlo i na první milování.Byl můj první se vším všudy a milovala jsem ho celým svým srdcem.Chodili jsme spolu asi rok a půl.Bohužel ve svém rodném městě potkal jinou dívku a s tou pak čekal miminko takže já dostala vale.Rozešel se se mnou aby se k situaci postavil jako chlap.Dlouho mi trvalo než jsem se ze všeho vzpamatovala a našla jsem si tehdy přítele,kterého jak dnes už vím jsem měla spíš jen jako náhradu a hledala jsem v něm to co jsem měla ve své první lásce.Toho muže jsem si i vzala ale po celkově 10 letém vztahu jsem od něj odešla s tehdy dvouletou dcerou převážně protože byl gembler.

Půlk roku jsem byla sama s dcerkou a bylo nám fajn,pak přišel nový objev,přítel,druh se kterým mám druhou dcerku nyní 9letou.Bohužel 10 let vztahu s člověkem o němž jsem si nikdy nemyslela že je takový jaký byl.Zkušenosti mě hodně poznamenali.

Víkend který jsme si udělali se starší dcerou v místě odkud pocházela moje první láska všechno změnila.Potřebovali jsme průbvodce po městě,tak jsem napsala přes aplikaci sms s pozdravem a dotazem. Ejhle on nám může dělat průvodce.Super,nebudeme nikde bloudit.Z úžasného průvodce i se synem se stala moje staronová láska.Má již za sebou rozvod s tou slečnou s níž má dva syny ale jen ten starší je u něj.Dost si taky prošel.Je to nejúžasnější chlap pod sluncem,kterých je už dneska opravdu málo.Zamilovali jsme se do sebe a já se po 35 letech odhodlala k vážnému a zásadnímu kroku,přestěhovala jsem z rodného města do úplně neznámého,právě tam kde moje první a snad i poslední láska bydlí.Jsme spolu šťastný a věříme v to,že jsme si museli něčím v životě projít a počkat na sebe dlouhých 22 let.Je pravdou,že jsme na sebe nikdy nezapoměli jak se ukázalo.Stále jsme o sobě věděli.

Byl mi a je obrovskou oporou v hodně opravdu zlých časech a mám v něm vše co jsem si kdy na chlapovi přála.Je to úžasný partner,táta i náhradní pro mou malou dceru (její vlastní bohužel už není,ale jeho vlastním rozhodnutím).Svými činy dokazuje jak nás má obě rád (Starší dcera je očekávána,puberta a problémy.Zůstala u bývalého manžela,protože má u něj hodně volnosti kterou já nepodporuji.),užili jsme si společně první dovolenou a ještě nás čeká výlet do Paříže.Věříme že nás osud nějakým způsobem dal znovu dohromady abychom získali to co si oba zasloužíme.Také to neměl dlouhých 14 let snadné.Věříme v nás,že jsme ti,kteří už spolu i zůstanou.

Po zkušenostech z předchozích 20 ti let mám obavy,nedokážu naplno důvěřovat a uvolnit se.Žít prostě,je to strašně těžké.Věřím že se vše ustálí a budeme nerozlučná dvojka,máme spousty společného co nás baví a co se nám líbí a hlavně se spolu dokážeme smát stejným věcem a celkem někdy pěkným kravinám,ale je to přesně to co mi vždycky ve vztahu chybělo.Být ti stejní blázni.Rozhodně ničeho nelituji a pracuji dál na tom abychom byly šťastní všichni dohromady.Díky němu mám vlastně novou rodinu,příbuzné a přátele kteří jsou fajnový lidé.Na nic si nikdo nehraje a to je to nejlepší co člověk kolem sebe může mít,když nebudu počítat to aby byly všichni zdraví.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám