Hlavní obsah

Jak je to tedy s tím příspěvkem na bydlení. Chovat se správně a šetřit, nebo nešetřit?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

Jsem důchodce s menším důchodem a pobírám příspěvek na bydlení, jehož výše je závislá na tom, jaká částka je každé čtvrtletí vydána mimo pevně stanovenou částku.

Článek

Protože nevím, komu a jak sdělit problém, rozhodl jsem se ho napsat tady. Příspěvek na bydlení už pobírám delší dobu a na problém jsem přišel až poslední dobou. A zjistil jsem, jak nepatrný výdaj za platbu za odběr vody za čtvrtletí ovlivnil příspěvek na bydlení. Nebyl to první případ. Stalo se mi, že i šetřením elektřiny, kdy jsem pobral za roční úsporu, a protože to bylo ve čtvrtletí, nedostal jsem žádný příspěvek. Nyní se to opakovalo a díky tomu, že jsem odebral za tři měsíce méně vody a zaplatil o 2000,- méně, přijdu za tři měsíce asi o 6000,-. Navíc tato vláda vůbec nějak opomněla inflaci, takže tyto částky jsou v závěrečném součtu ještě vyšší. Ale to už můžu jen odhadovat, nemám na to školy, abych to spočítal. No, a co říci závěrem. Je to sice hezké, že se o nás vláda stará, ale jak je vidět, raději by se nestarala a jak to, tak vypadá, nedostaneme brzy příspěvek žádný. Ono, když máme za minstra financí elektrikáře tak jak to asi může dopadnout.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám