Hlavní obsah

Twitterová cena Samožer roku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Ó umělá inteligence, máš to promakaný. Na sítích mi ukazuješ jen ten obsah, kterej mě bude zajímat, na kterém mé oko spočine o setinku dýl. A já se vždycky zas a znova nechávám nachytat.

Článek

Ale vážně, proč zrovna mě Twitter doporučuje účty, kde si pánové vzájemně honí ega? Věřím, že je na týhle síti spousta jiného obsahu, ale na mé zdi je vyskakují stále dokola statusy tohoto tipu:

pán č. 1: Tesla je nejlepší, já vám to říkal, kdybys koupil tyhle akcie jako já před xy lety, byl bys taky za vodou a ne, nikdy jsem nedoporučoval žádný podvodný společnosti

pán č. 2: vím, že víte, že jsem bohatej, chci abyste to věděli, ale nechci se jako trapák chlubit moc okatě, tak jen možná: „Zdálo se mi, že vlastním malý hotýlek u Berounky, děsnej voser s tím byl. Musím zavolat právníkům, jestli to náhodou není pravda.“

pán č. 3: tak ten to celý vlastní…

Navrhuji zavést twitterovou cenu Samožer roku, kandidáty už máme. Cena by měla mít podobu malého zlatého penisu. S integrovanou lampičkou. S baterií, která vydrží alespoň stejně dlouho, jako trvá nabití elektromobilu. A samozřejmě by z něj mělo něco stříkat, jako ego výherce #toinfinityandbeyond.

Čau.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám