Hlavní obsah
Umění a zábava

Dívka z Ukrajiny dojala porotu i publikum v show Česko Slovensko má talent. Husí kůži mám ještě teď

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: TV Prima / se svolením

Osmiletá Maria Sviiazova z ukrajinské Oděsy předvedla v show Česko Slovensko má talent vystoupení, které vyrazilo dech nejen porotě, ale i celému publiku. Tato mladá zpěvačka dokázala, že talent se rodí v každém věku.

Článek

Musím se s vámi podělit o něco naprosto neuvěřitelného, co jsem dnes večer viděla v show Česko Slovensko má talent. Když na pódium nastoupila osmiletá Maria Sviiazova z ukrajinské Oděsy, opravdu mě nenapadlo, že z toho budu brečet ještě dalších deset minut poté. Dívka, která přišla na pódium, zazpívala a šla. Něco neskutečného.

Talent, který bere dech

Jsou situace, ze kterých vám doslova spadne brada. A přesně to se stalo a myslím, že nejen mě, ale také publiku a porotě, když malá Maria začala zpívat. Ta holčička, která vypadá jako andílek, v sobě ukrývá hlas, který by jí mohly závidět i profesionální zpěvačky!

„Pokaždé, když vstoupím na pódium, je to pro mě výjimečný okamžik,“ řekla v medailonku Maria s úsměvem, který mě pohladil po duši. A když dodala, že zpívá už od dvou a půl let, bylo jasné, že tohle není jen nějaký běžný dětský talent. Ve třech letech dokonce sama zpívala a vystupovala. Nevěřila jsem svým očím a byla jsem naprosto překvapená, kde taková něžná a malá dívenka vezme hlas jako zvon.

Zpěv, ze kterého mám husí kůži ještě teď

To, s jakou chutí a nadšením zazpívala píseň Hurt od Christiny Aguilery, mi vyrazilo dech. Upřímně? Mám husí kůži ještě teď, když o tom píšu. Tohle není písnička, kterou by si běžně vybralo osmileté dítě. Je technicky náročná i pro zkušené zpěváky. Ale Maria? Ta ji zvládla s takovou lehkostí, jako by to byla ukolébavka pro malé dítě. Marta Jandová to vystihla naprosto přesně, když se slzami v očích prohlásila, že není možné, aby osmiletá dívka zpívala jako dospělá žena.

„Není možné, aby takto zpívala osmiletá dívka, která by ještě vůbec neměla mít vyvinutý hlas.“ A měla pravdu. To, co jsme viděli, prostě nedává smysl. Malá, roztomilá, culíkatá holka, která zazpívá jako naprostá profesionálka! Když celé publikum vstalo a začalo tleskat, bylo mi ihned jasné, že jsme právě viděli něco výjimečného. Musím přiznat, že mě její vystoupení naprosto dostalo. Dívka postoupila do dalšího kola a jsem již teď zvědavá, co nám ještě převede. Nejvíce dojemný okamžik nastal ve chvíli, kdy osmiletá Maria se slzami v očích běžela ke všem porotcům, aby je mohla obejmout a poděkovat jim za to, že jí dali šanci. To se ještě skutečně nikdy nestalo.

Zdroje: sledování pořadu Česko Slovensko má talent

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz