Hlavní obsah

„Já už ho vidím!“ Věta, která ji změnila život. Dívka z reklamy na Kofolu se po 23 letech ukázala

Foto: Shutterstock.com-zakoupená licence

„Já nemusím, já už ho vidím.“ Věta, kterou znají celé generace, se stala součástí českých Vánoc. Malá holčička z kultovní reklamy na Kofolu dnes žije úplně obyčejný život, ale její pár vteřin před kamerou se navždy zapsal do televizní historie.

Článek

Když tehdy tříletá Sandra Flemrová v roce 2003 spontánně vyslovila slavnou hlášku, nikdo netušil, že právě vzniká legenda. Dnes je z ní šestadvacetiletá žena, která pracuje jako zubní sestra v Plzni. O Vánocích se někdy sama pousměje, když reklamu zahlédne v televizi. Už dávno ji nebere jako něco, co by ji definovalo, spíš jako milou vzpomínku na dětství.

Článek si můžete poslechnout i v audio verzi.

Do natáčení se dostala náhodou. Její maminka zahlédla výzvu k castingu a rozhodla se dceru přihlásit. Sandra byla zvyklá být před kamerou, rodiče ji často natáčeli doma při hraní a vyprávění pohádek. Netušila, že cesta kousek od Mladé Boleslavi povede k reklamě, kterou budou lidé milovat i po dvaceti letech.

Režisér si všiml její přirozenosti. Malá Sandra reagovala spontánně, bez jakéhokoli nácviku, a působila naprosto opravdově. Sama si z natáčení pamatuje pár drobností. Umělý sníh, který ji štípal do tváří, karavan, kde děti čekaly mezi záběry, a skutečné prasátko jménem Pepa, které neustále utíkalo. Při posledním záběru už byla unavená a trochu rozladěná. Tehdy maminku napadlo přivést členku štábu v masce čerta, aby Sandru rozptýlila. Dívka vykoukla zpoza stromu, lekla se a z úst jí vyklouzla věta, kterou dnes zná celé Česko.

Po premiéře reklamy přišla nečekaná sláva. Spot se stal hitem, lidé si ho nahrávali, citovali a čekali na něj každý rok o Vánocích. Ve škole si Sandra brzy všimla, že ji lidé poznávají. Spolužáci po chodbách volali její hlášku, ale ona to brala s humorem. Rodiče se časem rozhodli stáhnout do soukromí, protože o ni začali projevovat zájem novináři i filmaři. Přestože ji maminka přihlásila na pár dalších castingů, žádná role už nepřišla. Možná právě proto, že její tvář byla až příliš spojená s Kofolou.

Za natáčení dostala jednorázovou odměnu kolem pětadvaceti tisíc korun, což tehdy odpovídalo běžnému dětskému honoráři. Žádné další peníze už nikdy nepřišly, i když se reklama dodnes pravidelně vysílá. Sandra na to ale nevzpomíná s hořkostí. Peníze pro ni tehdy nic neznamenaly a celou zkušenost bere jako hezkou kapitolu svého dětství.

Reklama se natáčela na podzim, ale měla působit zimně, takže filmaři vytvořili zasněženou krajinu z umělého sněhu. I přes chlad a dlouhé čekání se podařilo zachytit kouzelnou atmosféru, která přežila celé generace. Sandra dodnes říká, že největší radost měla ve chvíli, kdy bylo dotočeno a mohla hodit sněhovou kouli po režisérovi.

Dnes se herectví nevěnuje, ale díky té zkušenosti prý zvládá lépe pozornost i stres. Po škole se rozhodla pro práci ve zdravotnictví a působí jako zubní sestra. Kofolu má pořád ráda – v roce 2022 se dokonce znovu objevila v její kampani na vratné skleněné lahve Cirkulka.

Když se o Vánocích z televize ozve její dětský hlas, jen se usměje. Ne kvůli slávě, ale proto, že ví, že ten krátký okamžik před kamerou se stal součástí něčeho, co spojuje celé Česko – vánoční atmosféry, kterou si každý rok znovu připomínáme.

Zdroje:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz