Hlavní obsah
Lidé a společnost

Jožo Ráž je terčem kritiky: Způsobil nehodu a ujel, na koncertě se choval arogantně

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Wikimedia commons/Public domain

Frontman legendární kapely Elán, Jožo Ráž, se v poslední době ocitá v hledáčku médií. Bohužel ne kvůli své hudbě, ale kvůli řadě kontroverzí, které vyvolávají otázky o jeho profesionalitě a charakteru.

Článek

Nedávno jsem měla možnost sledovat sérii koncertů Elánu nejen u nás v Česku, ale i na Slovensku. Musím říct, že rozdíl byl jako den a noc. V Bratislavě to prý byla paráda – Jožo rozdával úsměvy na všechny strany a byl ve skvělé náladě. Ale to, co předvedl u nás, to byla jiná káva.

Fanoušci, se kterými jsem mluvila, byli pěkně rozhořčení. Prý se Jožo tvářil, jako by tam byl za trest. „Pořád koukal na hodinky, jako by se nemohl dočkat, až to skončí,“ svěřila se mi jedna z fanynek. Upřímně, takhle by se žádná hvězda chovat neměla. Vždyť ti lidé zaplatili nemalé peníze za lístky!

Dopravní incident v Bratislavě

A to ještě není všechno. Nedávno se provalilo, že Jožo v Bratislavě srazil cyklistu a z místa nehody ujel. To už je fakt síla, nemyslíte? Když jsem to slyšela, nemohla jsem tomu uvěřit.

Jožo to pak vysvětloval slovy: „Jel jsem třicítkou, čtyřicítkou a po cestě vpravo metr ode mě cyklista. Je zelená, jedu přes křižovatku a on mi najednou vrazí do auta.“ Ale místo aby zastavil a pomohl, tak prostě odjel.

Jeho důvod? Bál se medializace. „Kdybych zastavil, všichni by to řešili, začali by to rozmazávat, ale já jsem v tom nevinně, nemohl jsem nic udělat,“ dodal zpěvák. Upřímně, tohle mi přijde jako dost chabá výmluva.

Co bude dál?

Teď je otázka, jak to celé dopadne. Dokáže Jožo přesvědčit fanoušky, že to všechno byl jen nešťastný sled událostí? Nebo to bude znamenat konec jedné éry slovenské hudby? Já osobně jsem zvědavá, jak se k tomu Jožo postaví. Jestli se omluví, nebo bude trvat na svém. Každopádně to nebude mít jednoduché.

Jedno je jisté – bude muset udělat víc než jen rozdávat úsměvy na pódiu, aby napravil škody, které svým chováním způsobil. Co si o tom myslíte vy? Myslíte, že si Jožo zaslouží druhou šanci? Nebo už pro vás skončil? Dejte mi vědět v komentářích, jsem opravdu zvědavá na vaše názory.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Jožo Ráž

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz