Hlavní obsah
Lidé a společnost

Šla jsem poslat na poštu balík: Vedoucí pobočky mi bouchla dveřmi před nosem kvůli svému absťáku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Wikimedia Commons/Public domain

Včera jsem jela poslat rodičům balík. Protože je mám na Moravě, vždy se jim snažím poslat nějakou dobrotu. To jsem však netušila, že mě vedoucí pobočky odmítne přijmout balík a zavře mi dveře před nosem.

Článek

Stalo se to na pobočce České pošty v obchodním centru. Svým rodičům jsem se rozhodla poslat balík, který vážil asi 5,2 kila. Pobočka byla plná lidí, kteří se rozhodli, že si zrovna v sobotu dojdou ověřit své doklady. Nevadilo mi to a poctivě jsem stála ve frontě. Až na mě přišla řada, šla jsem na přepážku číslo jedna. Tam mi však velmi arogantní dáma oznámila, že mi balík nevezme a ať si jdu čekat na přepážku číslo dva. Že prý ona by se musela zvednout, jít balík zvážit a to dělat nebude. Já jsem se však nedala a řekla jsem jí, že nebudu čekat další půl hodinu ve frontě.

Dobře, dáma se zvedla a šla se podívat, jak balík vypadá. Když zjistila, že je trochu těžší, než její ruce s gelovými nehty unesou, bouchla mi dveřmi před nosem. Přitom mi málem poškodila nejen balík, ale i mou ruku. Následně si šla sednout na své místo a začala obsluhovat jiné lidi. A já musela čekat další půl hodinu, než si lidé ověří doklady. Problém však začal už od počátku. Jak mohla vedoucí pobočky pracovat tak nekoordinovaně? Proč dvě okýnka ze dvou zablokuje ověřováním listin? Proč nenechala přepážku, kde je možné podat balík, volnou? Absolutně nelogické myšlení.

Dáma běžela na cigaretu

Následně mě obsloužila její kolegyně, která se své vedoucí očividně bála. Když jsem jí řekla, že podáme na tuto arogatní ženu stížnost, paní na přepážce mi řekla, že paní vedoucí má jiné starosti, než posílat naše obyčejné balíky. Ale paradoxem je, že právě tato stejná žena mi před měsícem řekla, že jejich paní vedoucí je líná a nikdy neudělá nic navíc. Když se mi však po hodině a půl podařilo balík poslat, zjistila jsem, že dáma, která se nazývá vedoucí pobočky, mi balík nevzala kvůli svému absťáku.

Když jsem totiž nasedala do auta, viděla jsem jí, jak běží za roh a honem zapaluje cigaretku. Když mě spatřila, schovala se ještě o kus dále, abych ji neviděla. Následně jsem tedy napsala stížnost na Českou poštu, kde jsem se dozvěděla, že je má povinnost počkat, až na mě přijde řada. Celou situaci jsem jim popsala a bylo mi řečeno, že si paní vedoucí může udělat pauzu kdykoliv. Pauzu ano, ale ne cigaretovou na úkor ostatních lidí. Neřeknu, kdyby měla absolutně prázdnou pobočku.

Zdroje: Článek zpracovaný na základě vlastní zkušenosti

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz