Článek
Sandra Flemrová, kdysi tříletá dívenka s nezapomenutelnou hláškou -já nemusím, já už ho vidím- dnes pracuje jako zdravotní sestřička v zubní ordinaci. Sandra byla v době natáčení legendární reklamy malým roztomilým děvčátkem. Z natáčení si toho příliš nepamatuje, v paměti jí utkvěly jen jednotlivé momenty. Jak sama přiznává, vzpomíná si především na koulovačku se štábem, která probíhala během natáčení, aby se malá dívenka zabavila.
Náročné natáčení
Co však široká veřejnost netuší je fakt, že samotné natáčení této legendární reklamy se neobešlo bez značných komplikací. V době, kdy chtěl štáb točit, totiž nebyl žádný sníh. Proto se muselo improvizovat a režie musela sehnat sníh umělý. Ještě větším problémem bylo samotné prasátko, které se mělo v reklamě objevit. Nešlo o skutečného divočáka, ale o ochočené prase, které bylo zvyklé na to, že se doma povalovalo na gauči. Tvůrčí tým tak musel řešit neobvyklou situaci, když se prasátko v lese leklo, začalo protestovat a nechtělo spolupracovat. Nakonec ho přelstili a přilákali zpět pomocí svíčkové z cateringu.
Cesta k současné profesi
Život někdy píše překvapivé příběhy. Kdo by věřil tomu, že malá Sandra, která ve slavné reklamě roztomile žvatlala o velkých zahnutých zubech nahoru, jednou skončí jako zdravotní sestřička v zubní ordinaci. Osud si s ní pohrál vskutku zajímavě. A to není všechno. V roce 2022 se tahle sympatická mladá žena vrátila tam, kde to všechno začalo. Kofola ji totiž oslovila s projektem Cirkulka, který má pomoci životnímu prostředí díky vratným skleněným lahvím. Sandra totiž není už jen tou holčičkou z reklamy. Je to moderní mladá žena, které není lhostejné, v jakém světě žijeme. Ani chvilku neváhala a na nabídku účinkovat v reklamě ihned kývla. Miluje také přírodu a čas strávený při natáčení byl pro Sandru i po letech opět velkým zážitkem.
Fenomén, který přetrval generace
Reklama původně měla běžet pouze rok nebo dva. Díky mimořádně pozitivnímu ohlasu se však stala vánoční tradicí již několik let. Dokonce když ji jednou chtěla Kofola stáhnout, diváci se ozvali s velkými protestními příspěvky na sociálních sítích. Hláška „ne, ne, já nemusím, já už ho vidím“ se stala součástí českých Vánoc. Časopis Marketing Media dokonce vyhlásil tuto reklamu jako nejlepší reklamou desetiletí. Sandra se po velkém úspěchu reklamy zúčastnila i několika dalších castingů, ale nakonec její cesta vedla jiným směrem. Dnes spojuje svůj profesní život se zdravotnictvím a příležitostně se vrací ke spolupráci s Kofolou, jen když jde o projekty, které ji osobně osloví.
Zdroje: