Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Nikdy víc - Jaumo ani Tinder mě nepřesvědčily a první rande bylo nemilé překvapení

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nikdy jsem neměl problém se seznámit a komunikace se ženami mi rozhodně nedělá problém. Přes to už jako čerstvě plnoletý jsem si podával inzerát do tehdejší Annonce na seznámení. Bylo to lákavé a svým způsobem i vzrušující.

Článek

Čekal jsem, až přijde písemná odpověď na můj inzerát.

Popravdě vždy mi přišla sotva jedna odpověď, ale i tak to stálo za to. Měl jsem několik schůzek a musím přiznat, že rande na slepo bylo zajímavé a vzrušující. Neříkám, že jsem se vždy hned zamiloval, ale nějaký ten románek touto formou také proběhl.

Stalo se i to, že jsem měl s dotyčnou schůzku v Praze před kavárnou Slávie, a když jsem se blížil, zavolal jsem jí mobilem, který jsem si jako svůj první tenkrát pořídil. Čekala už na místě, a jelikož jsem měl její přibližný popis, docela jednoduše jsem jí zahlédl už z dálky. Když jsem však přišel blíž, a viděl jí držet mobil u ucha, pokračoval jsem v cestě a na rande nešel, byla totiž velmi ošklivá.

Já vím, nebylo to ode mne slušné, ale bylo mi sotva dvacet a uvažoval jsem jinak. Dnes bych schůzku absolvoval a pak se slušně rozloučil a odešel.

Inzerce přes noviny už je pasé a dneska frčí seznamky online na mobilech, jak jednoduché. A v tom je možná ten problém, je to až příliš jednoduché, založit si anonymní profil na seznamce, vložit upravenou fotografii a vykreslit se v lepším světle, než skutečně jsem.

Pokud jsem dřív odpovídal na inzerát dopisem, opravdu jsem projevil zájem se seznámit. Dnes dáte pouze lajk a je hotovo. Vyzkoušel jsem aplikaci Jaumo, kde jsem rozdal mnoho lajků a mnoho jich obdržel. Ale pokud si člověk nezaplatí, nevidí toho, kdo mu dal lajk, pokud nemají ovšem shodu.

Musím říct, že se mi zhruba po měsíci podařilo jít na první rande. Ovšem po tom, co jsem absolvoval hromadu seznamovacích zpráv a představování se. Taky jsem si dopisoval anglicky se ženou, která vlastně ani nežije v Čechách, byla tu jen jednou a neví, jestli ještě někdy přijede.

Škoda, že to neprozradila dřív než po dvou dnech a já bych tak neztrácel čas. Ideální jsou ženy, co si chtějí vlastně jen dopisovat, nebo ty, co přestanou po několika dnech úplně komunikovat, i přes to, že jsme si zjevně rozuměli. Následně se ztratí její profil, a za rok jí tam vidím znovu se stejnou profilovou fotografií, a to samé i za dalších pět let.

Dospěl jsem tedy k prvnímu rande se štíhlou, pohlednou a dle fotografie veselou dívkou. Přijel jsem jí vyzvednout autem až před dům do jedné vesničky kousek za Prahou. Píšu jí, že už čekám před domem. Po chvilce se otevřou vchodové dveře u bytovky a moje nápadnice kráčí ke mně.

V první chvíli mě napadlo jen, kde sehnala tak obrovské džíny. Usmála se a připomněla mi dívku z profilovky, bohužel jen úsměvem. Fotku, kterou mi poslala, nejspíš pořídila před deseti lety a třiceti kilogramy. Jelikož už nejsem dvacetiletý kluk, na tu kávu jsem ji vzal. Ovšem pórovitá pleť, chybějící zub a vykouřená krabička cigaret mě přesvědčily, že ani přehlédnutím nadváhy nic nezměním a nic z toho nebude.

A tak jsem si dal na chvilku pokoj a na seznámení radši nemyslel. Po roce mi to ale nedalo a nainstaloval jsem si pro změnu Tinder, ten mě ovšem vyléčil po pár dnech. Přehlídka profesionálních modelek se sklenkou vína v ruce, sedících na břehu Dubajského resortu. Nadšenkyň provozujících prvotřídně vybavenou horskou turistiku, nebo objevování Himalájí na kole za sto tisíc korun.

Na obyčejnou dívku nebo ženu, která se chce opravdu seznámit a myslí to vážně jen těžko narazit. Dávám lajk za lajkem a čekám, až dostanu i já lajk na oplátku, i když jsem zařazen v řadě stovek svalnatých a pohledných frajerů, kteří mají přede mnou silně navrch. Dostávám lajk a žádost o peníze na kredit, dalším nabídku sexu a pak už jen smazat profil a konec. Až zase za rok

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz