Článek
Mám veskrze špatnou zkušenost s Českou poštou. Vždycky mě dokáže nemile překvapit. Zaradoval jsem se při prvních náznacích elektronického fungování, automatů na poštách, možnosti přeodbjednání. Odeslání z domova, pohlednice on-line atd.
Ale chyba lávky. Jak jsem se zaradoval, okamžitě mě dokázali posadit z oblaků na zem. Ale poslední zkušenost překonala naprosto všechno. Nebudu se dlouho rozepisovat, dlouhé články nečte mnoho lidí.
Bylo 2. 12. 2023. Z našeho kadeřnictví jsme zákaznici chtěli poslat v obálce dárkový kupón na služby. Obálka (lepidlo lepilo), známka (lepila), předobjednání na pobočku - vše doposud OK. Došel jsem k přepážce a paní říká - doplaťte si priorotní dodání (79,-), abychom to stihli do Vánoc (byl to dárek k Vánocům - kupón kupovala mamince zákaznice). Tak jo, říkám já a zaplatil jsem, v aplikaci jsem měl podací lístek. Super.
20. 12. 2023 - volá zákaznice, že Vánoce se blíží a nic se neděje. Volám na poštu. Podejte si řádně reklamaci. Fajn. Jedu osobně zákaznici kupón odevzdat. Asi 10 km. Po příjezdu domů zahajuji reklamační proces. Vše jsem vyplnil a čekal. Z ničeho nic domů přišla bez jakéhokoli upozornění složenka, kde jsem si na ni měl vybrat oněch reklamovaných 79,-. Takže na poštu (parkovné 10,-), předobjednat, vybrat peníze (10 minut). Mám zpátky svoje.
Mezitím, co jsem stál na poště, objevilo se ve schránce oznámení o doručence, kde bylo psáno, že jsem byl nezastižen doručovatelem (žena byla doma a má plnou moc od pošty za mě vše přebírat).
Takže na poštu (parkovné 10,-), předobjednat, a omluva paní za přepážkou, že doručenku má řidič asi ještě u sebe. Dobrá, tak zítra zase.
Takže na poštu (parkovné 10,-), předobjednat - a konečně po 10ti minutách dostávám do rukou onu doručenku, kde stálo, že mi reklamaci uznávají, ale dostanu pouze svých 79,-, protože kupon je cenina, která nemá v obálce co dělat. Však ano. Souhlasím.
Proč ale nemohou peníze převést převodem na účet, dopis poslat do datové schránky a ušetřit čas ostatních (doručovatelka, paní na přepážce - vy tam máte tolik času řešit něco, co ty hlavy nad vámi neumí vyřešit jednodušeji? a MŮJ čas, benzín, parkovné!!!!!). To se mi opravdu vyplatilo.
Česká pošta by se měla zrušit, jestliže ji vedou takoví ignoranti. Nepomůže snižovat stavy. Stačí přemýšlet.
Napište svoje kuriózní zkušenosti i vy - s Českou poštou Na věčné časy a nikdy jinak