Hlavní obsah
Názory a úvahy

Předvolební kampaňové zamyšlení

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Kterým směrem se dát?

Přeji všem dobrý den, prosím, může mi někdo vysvětlit, proč je zpuštěna tak nenávistná až šikanózní kampaň proti jednomu kandidátovi?

Článek

Nejsem vyhraněná volička ani jednoho z nich, ale můžete mi říct, v čem je lepší od dětství striktně vychovávaný člověk, který je naučen pouze vyplňovat cizí příkazy, dodržovat režim dle pokynů nadřízených - bez jakékoliv invence a nedej bože vlastního názoru a jeho prosazováním?

Mám velkou obavu, že právě v tomto duchu - jak je celý život zvyklý - bude vykonávat v případě zvolení - funkci prezidenta - ovšem tentokrát ve prospěch svých sponzorů.

U pana Babiše je alespoň jediná jistota - nikdo ho nebude řídit, nebude vykonávat svou funkci ve prospěch některého svého sponzora, nebude ničí loutka.

Toto je pro mně dost zásadní hodnota, pro zvážení toho, komu dát svůj hlas.

Budu ráda za vaše komentáře a názory, pokud to zvládnete bez hrubosti, ironie a urážek, budu ráda, opravdu chci pochopit názory obou stran.

Děkuji

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám