Hlavní obsah

Novinka

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nadšení

Článek

Ahoj, lidi !

Chtěla jsem původně napsat majiteli Seznamu, ale není snadné ho najít, tak to píšu sem, a nemusíte tento příspěvek zveřejňovat, ale myslím, že stejný názor mají i jiní lidé

Když otevřu Seznam, objeví se nějaký zajímavý obrázek a já jsem nadšená, ptž vidím místa, která neznám a v životě je nenavštívím - z důchodu nelze nic ušetřit.

Je mi jedno, jestli je tam město nebo hlubina moře, koukám a zírám a koukám a zapomínám, kam jsem původně chtěla jít

Autor nápadu by měl dostat mimořádnou a velkou prémii, je to geniální

Jedna připomínka - v záhlaví by měl být popisek, o co se jedná - název města apod.

Abych to shrnula - DĚKUJU, děkuju a děkuju moc

Dana

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám