Hlavní obsah
Obchod a průmysl

Neodhalitelný zločin - není zločin

Foto: Seznam.cz

Peníze v hotovosti.

Základním principem neodhalitelného zločinu je účetně vydat peníze, které i po bankovní transakci platební kartou zůstanou v hotovosti u osoby, která kartou platila.

Článek

Z důvodu presumpce neviny a nařízení o ochraně osobních údajů - GDPR, nezveřejním v tomto článku skutečná jména reálných osob, ale používám jejich všeobecně známé přezdívky.

Kdo přezdívku neměl - tomu jsem ji vymyslel, nebo jméno a příjmení zkomolil.

Přejmenoval jsem jména všech firem a pozměnil názvy obcí a měst. Bude záležet pouze na fantazii každého z vás čtenářů, jestli jména osob a názvy firem a měst rozklíčuje.

A protože systém LTZ cash Back - zpětného vracení provizí nedokáže generovat peníze v hotovosti, které nebudou nikde chybět, tak přichází na scénu obří neodhalitelný rafinovaný podvod na 126 e-shopů a tisíce jejich zákazníků.

Nyní  vám  budu podrobně vyprávět neodhalitelný  systém, na který jsem podal na Státním zastupitelství do nejmenších podrobností zpracované trestní oznámení, ale bylo zamítnuto.

Odůvodněno tím, že prý neodhalitelný zločin není zločin.

Nemám to Státnímu zastupitelství za zlé, protože to co vám budu nyní popisovat, tak lidské chápání běžných smrtelníků prostě nepochopí.

Všem 126ti e-shopům jsem odeslal emaily, které mám k dispozici a celé dokonalé české šméčko jsem jim taky popsal.

82 e-shopů mi odpovědělo s tvrzením, že peníze od kurýrního přepravce obdrželi a tím to pro ně končí.

Žádný z e-shopů nepochopil systém praní peněz, že peníze, které za odeslané zásilky na dobírku obdrželi, nejsou peníze jejich zákazníků, ale třetích osob.

Systém je principem geniální, ale na pochopení složitý aby byl neodhalitelný.

Jako autor chci svým čtenářům nabídnout to pochopení a odhalení. Protože věřím, že někdo další nežli Já, ten rafinovaný systém bude taky chápat.

Asi 4 roky zpětně už od listopadu 2021, kdy skončily covidové uzávěry tak systém generoval stovky tisíc českých korun, které nikde nechyběly -  byly účetně vydány, ale zůstávají v hotovosti na úplatky a utrácení za věci, které nelze zaplatit kartou.

Základním principem je účetně vydat peníze, které i po bankovní transakci platební kartou, zůstanou v hotovosti osobě, která je kartou vydala.

Před boomem výdejních boxů fungoval tento systém na desítkách výdejních míst v severních a středních Čechách.

V celém kolotoči bylo organizovaně zapletena asi stovka lidí. Jako příklad uvádím pro přehlednost pouze jedno skutečné výdejní místo v našem případě Drogerii Safír v Hradišti.

Smluvní přepravce Jaroslav Stužený, který je součástí kolotoče českého šméčka, tak osobně každé ráno několik let na depu eLPéPé  Kocourkov  048 prováděl selekci zásilek. 

Přesně určil balíky, které nemají být doručeny na adresu, ale řidič je musí z nějakého důvodu jako nedoručené vyložit na eLPéPé parcel Shopu Drogérie SAFÍR Hradiště.

Touto selekcí prošli všechny zásilky, které měli udanou adresu doručení ve spádové oblasti do 20 km okolo Hradiště. Absolutně nezajímavé byly pro pana Stuženého zásilky, které zákazník už zaplatil předem převodem na účet odesílatele. Nevšímal si ani zásilek, u kterých je zvolena platba pouze kartou. O obě tyto kategorie  zásilek  neměl zájem a proto byly v 96 % doručeny na adresy zákazníků.

  Vrcholem jeho uspokojení byly zásilky s vyšší dobírkovou částkou, kterou má zákazník uhradit řidiči v hotovosti při předání a primárně je v popisu platby zvoleno, že platba bude provedena právě v hotově.

Už ráno po Stuženého SELEKCI bylo jasné, že balíky, které mají zvoleno dobírku v hotovosti nebudou doručeny na adresy zákazníků, ale skončí na eLPéPé parcel Shopu Drogérie SAFÍR Hradiště.

Všech 126 e-shopů jsem upozornil, že jejich zákazníci platí vyšší cenu za dopravu s dodáním na udanou adresu a účelově z fiktivních vymyšlených důvodů skončí jejich zásilky na výdejích místech.

Doručení na výdejní místa je samozřejmě levnější a zákazník je okrádán o rozdíl ceny přepravy.

Na výdejní místa si je zákazníci musí přijet hotově zaplatit a vyzvednout.

Samozřejmě svoji zásilku mohou zaplatit i kartou nebo hodinkami či mobilem, ale pokud předem už v objednávce zvolí formu úhrady v hotovosti tak ji z devadesáti procent uhradí hotově.

Běžně se na eLPéPé  Parcel shopech v celé České republice každá takto vyzvednutá a hotově zaplacená zásilka propíše ve sledování zásilek jako doručená a peníze jsou předány řidiči eLPéPé, který potvrdí jejich přivzetí a ihned ten den je vloží na vkladového bankomatu na eLPéPé depu 011 Kocourkov, protože depo 048 Kocourkov nemá místnost pro vkladové bankomaty.

Peníze putují k odesílateli zásilky. Toto je běžná praxe, ALE NÉ v SAFÍRU a dalších výdejních místech spolupachatelů !

V těchto na první pohled nenápadných až chaoticky vyhlížejících obchodech bez jakéhokoliv řádu, je chaos ještě dokonale znásoben zmatečným prodej sortimentu prodejny kombinovaný s výdejem balíků zákazníkům do fronty !!

Kupci zboží se mísí se zákazníky eLPéPé, kteří žadoní o vydaní pouze balíku a všichni dohromady jsou v mixéru i s těmi, kteří kupují sortiment Safíru a ještě tam mají uležen i balík.

A představte si to v předvánočním čase, a v době kdy neexistovaly výdejní boxy !

Jenže tento chaos je jen kulisa a divadelní představení pro dokonale organizované, neodhalitelné a rafinované české šméčko.

Toto šméčko páchá dokonale organizovaná skupina.

Majitel drogerie Safír pan Hanz, je pouze jedním článkem v řetězu při legalizaci výnosů z trestné činnosti.

Majitel drogerie Safír pan Hanz je liška podšitá, která hotové peníze eLPéPé zákazníka nenápadně prohodí za bankovní karetní transakci z účtu organizátorů praní peněz a hotovost pak putuje do krabice od bot.

Tento systém nemůže fungovat aniž by nebyl krytý někým z vedení eLPéPé.

Protože z logiky věci nejsou ze Safíru několik let přiváženy žádné peníze v hotovosti !!  A bankovním terminálem jsou dokola a donekonečna protahovány karty firem, které legalizují výnosy z trestné činnosti.

Například jenom do drogerie SAFÍR směřovali tisíce zásilek na dobírku s avizovanou platbou za ně v hotovosti!

Ale žádný řidič (kurýr) eLPéPé nikdy z Drogerie SAFÍR neodvezl ani jedinou korunu.

Na běžných do šméčka nezapojených eLPéPé parcel shopech, nežli kurýr předá zásilky, které tam přivezl, tak musí v mobilním skenu v balíkové aplikaci, potvrdit převzetí vybraných peněz za uhrazené a vyzvednuté balíky na dobírku.

A to konkrétní čísla zásilek a přesné částky plus celková částka k převzetí.

V  Drogerii SAFÍR  nebyly nikdy peníze od zákazníků předány řidičů eLPéPé ani pak dále e-shopům nebo soukromým odesílatelům, nýbrž skončily v kapsách třetích osob a to minimálně ve sto případech každý týden na každém výdejní místě, v našem případě v Drogerii Safír.

Tento dokonalý systém tam funguje celou po COVIDU.

Jenom za 24 měsíců se jedná celkově o sumu okolo 10ti milionů korun cca. 400,000. Euro.

Názorný reálný příklad :

Vše tedy jak už jsem zmínil začíná okradením zákazníka o výši rozdílu ceny dopravy mezi doručením na adresu a doručením na eLPéPé  parcel shop  a ten je 55,- Kč.

Je zima a zákazník z obce Klášter potřebuje koupit zimní bundu, kterou nutně potřebuje. Jeho velikost v kamenném obchodě nemají a proto ji vloží do košíku na e-shopu a zvolí doručení na adresu a platbu řidiči v hotovosti při převzetí.

E-SHOP objednávku potvrdí a balík ze zimní bundou vyexpeduje a předá do přepravy eLPéPé .

Na webových stránkách eLPéPé  v sekci sledování zásilek je uvedeno :

zásilka v přepravě.

Klášter je u Hradiště kousek od Mladé Bolky, která spadá doručováním pod depo Sobí botka, ale toto depo bylo z důvodu korupce a tunelu zrušeno a proto balík ze zimní bundou neputuje z třídící centrály  eLPéPé Pražák do Sobí botky, ale až do Kocourkova o 55 kilometrů dál.

Na depu 048 Kocourkov, při ranní vykládce už číhá smluvní dopravce Jaroslav Stužený a balík se zimní bundou se mu velice zamlouvá.

Na etiketě balíku se zimní bunou je uvedena vysoká dobírková cena a platba hotově a tato skutečnost přivádí smluvního dopravce do tranzu.

Ihned zaúkoluje poddaného řidiče Dominika Kolouška, který jezdí směr Klášter aby tuto zásilku naskenoval  běžným způsobem, ale pak doručil do Safíru jako, že zákazník není doma.

Pokud nějaký z jeho řidičů při těchto čachrech protestuje tak mu Jaroslav Stužený neproplatí fakturu za odvedenou práci a ujeté kilometry. A to proto, že všichni jeho řidiči pracují na živnost = Schwarz systém.

Od roku 2020 do roku 2023 neproplatil faktury cca 20ti řidičům a přijímal dokola nové a poslušné kurýry.

Jaroslav Stužený na začátku každého měsíce fakturuje od eLPéPé za odvedenou práci svých řidičů za předchozí měsíc.

Jeho řidiči jsou OSVČ a při protestech z jejich strany, už peníze pan Stužený nepřevede a tyto zůstávají v jeho držení.

Kurýr nedostane zaplacenou svoji práci a především nedostane zaplacené přesčasy, které se údajně proplácejí 1 x ročně.

Realita je taková, že je nezaplatí nikdy, protože dřív řidič skončí.

Při lanaření do práce je slibována pracovní doba max 8 hodin se slovy :

až se zaučíš tak seš ve dvě odpoledne doma.

Nikdo z kurýrů nebyl nikdy ve dvě doma.

Prostě blamáž a podvod od samého počátku a pak už jen držení v kleštích, protože jde o odpracovaný měsíc a půl než přijdou první peníze.

Vyžadována je pracovní doba pondělí až pátek 12 až 14 hodin a před vánoci 13 až 16 hodin každý den včetně sobot. A do nekonečna slibováno, že přesčasy budou zaplaceny.

Za jeden kalendářní rok je to i 960 přesčasových hodin.

Kurýři nesmí odmlouvat a protože jsou neustále drženi v šachu tak si ani nestěžují. Takže řidiči neodmlouvají, nestěžují si a pracují podle instrukcí.

Poddaný a poslušný  řidič Dominik Koloušek naskenuje Stuženým určenou zásilku.Na webových stránkách eLPéPé se  v sekci sledování zásilek po naskenování zobrazí následující hlášení :

Dobrý den,

Vaši zásilku, kterou jsme převzali Vám budeme dnes doručovat mezi 10.00 až 12.00 hod.

Odesílatel: GIBONE SPORT, s.r.o.

Číslo zásilky: 41185458832

PIN pro převzetí zásilky: 820770

Místo doručení: Klášter 

29415  Klášter u Hradiště 

Váha zásilky: 3.65 kg

Doběrečné

Dobírku ve výši 13.647,00 Kč je možné uhradit na webu eLPéPé nebo řidiči platební kartou nebo hotově.

Zákazník pan Jivinský čeká doma na zimní bundu už od rána a do 13.00 hod kurýr eLPéPé nepřijel, nikdo netelefonoval a při volání na mobil řidiče telefon nikdo nezvedá.

Ve 13.30 hod přilétne na mobil zákazníka sms :

Vaše zásilka na Vás čeká na výdejním místě Drogerie SAFÍR Hradiště a na  webových stránkách eLPéPé v sekci sledování zásilek je po naskenování  uvedeno :

Dobrý den,

Vaši zásilku jsme právě doručili do výdejního místa  SAFÍR  eLPéPé   ParcelShop.

Na jakém výdejním místě je zásilka uložena?

Název: Drogerie SAFÍR barvy laky

Adresa: Garygue náměstí 280

29501 Hradiště

GPS souřadnice: 50° 31' 19.621'' N, 14° 58' 29.586'' E

Mapa: Pro zobrazení mapy klikněte zde

Kdy bude zásilka k vyzvednutí?

Zásilku je možné vyzvednout kdykoliv v otevíracích hodinách výdejního místa, nejpozději však do 7 dnů od doručení této zprávy.

Zákazník pan Jivinský potřebuje zimní bundu, protože je zima a rosnička v TV hlásí třeskuté mrazy.

Pan Jivinský  je dále okrádán o čas, který stráví cestou a čekáním ve frontě v SAFÍRU na vyzvednutí zásilky.

Plus má další náklady na benzín nebo dopravu, aby se do rozkopaného Hradiště a zpět dostal.

Když  už nebyl balík doručen na adresu a řidič ani na tu adresu nepřijel tak z logiky věci měl být balík umístěn na eLPéPé ParcelShop v obci KLÁŠTER   :

ParcelShop KM10129415

Klášter  134, 29415 Klášter

Na tento eLPéPé ParcelShop v obci KLÁŠTER  by si zákazník mohl dojít i pěšky. Ale nemůže, protože tento eLPéPé ParcelShop není součástí organizovaného praní peněz na rozdíl od eLPéPé ParcelShopu Drogerie SAFÍR.

Z tohoto důvodu musí zásilka směřovat do SAFÍRU.

Skutečnost, že balík skončí v SAFÍRU se ví už od rána po selekci Jaroslava Stuženého a jediný kdo to neví je zákazník, který jako vůl čeká doma, aby nepropásl kurýra eLPéPé.

Nutnost potřeby zimní bundy  za 13.647,- Kč nutí zákazníka absolvovat cestu do Hradiště.

Tento zaběhnutý model funguje několik let a je to úplně  stejný scénář jako v případě  moji  zásilky číslo :  40785459372, nebo v případě tisíce dalších zásilek, které sloužily pro legalizaci výnosů z trestné činnosti.

Také Já a se mnou tisíce zákazníků eLPéPé  jsme marně čekaly na kurýra eLPéPé, který nepřijel, a ba naopak jsme musely vyrazit na cestu do výdejního místa.  Já jel do SAFÍRU rozkopaným Hradištěm pro letní plážové boty, které jsem nutně potřeboval.

Cesta tam a zpět byla dvou hodinový očistec plus 20 minut čekání ve frontě.

A to všechno pouze proto, že organizovaná skupina bezcenných bazilišků chce moje peníze v hotovosti, které skončí v krabici od bot !!!

Následně do sedmi dnů, je moje zásilka uhrazena platební kartou, která ovšem není moje, ale patří podnikatelům, kteří mají výdaj na účtu.

Samozřejmě, že i Já jako pan Jivinský,  jsem na stránkách e-shopu  zvolil  platbu hotově řidiči při převzetí a i Já jsem zaplatil  plnou cenu přepravy na adresu, kde jsem celý týden byl a přesně přes kopírák zásilka neskončila na eLPéPé ParcelShopu v obci KLÁŠTER, ale na eLPéPé ParcelShopu Drogerie SAFÍR, protože i moje zásilka prošla ranní selekcí alá Jaroslav Stužený.

Pozor upozorňuji, že během několika let zpátky podle tohoto scénáře skončilo takto v Drogerii SAFÍR  tisíce zásilek z celého okolí Hradiště včetně samotného Hradiště.

Každý týden zhruba sto zákazníků čeká frontu na svůj balík v Drogerii SAFÍR, který má původní doručovací adresu v bydlišti zákazníka a na stránkách e-shopu  zvolili  platbu hotově řidiči při převzetí.  Samozřejmě uhradili plnou cenu přepravy, která je součástí faktury i s dobírkovou cenou v hotovosti !!!!

Ovšem v databázi eLPéPé je dále evidováno, že zásilka byla předána na eLPéPé ParcelShopu Drogerie SAFÍR a uhrazena kartou.

Většina zákazníků už měla na zásilku doma připravené peníze, protože očekávali příjezd kurýra eLPéPé, který nepřijel, takže svoje poctivě vydělané peníze vezou do SAFÍRU.

Platba v hotovosti je svobodnou vůlí každého z těchto zákazníků a mají nějaký důvod proč platí hotově a tisíc důvodů proč nechtějí platit kartou, ale tyto důvody nejsou momentálně na stole.

Na pomyslném stole - pokladním pultu Drogerie SAFÍR leží jejich peníze, které mají uhradit dobírkovou částku za zásilku.

V našem případě balíku se zimní bundou tam leží částka 13.647,- Kč, ale reálně podle mých zkušeností, protože lidé moc drobné nemají tam leží 14.000,- Kč a 353,- bude vráceno.

Zákazník musí nahlásit příjmení, číslo zásilky a PIN pro převzetí .

Prodavač Hanz za pultem Safíru si v eLPéPé aplikaci na notebooku  rozklikne zásilku podle čísla, ale PIN tam NEZADÁ !

Tento PIN naťuká do svoji aplikace, kterou má otevřenou na liště.

V aplikaci eLPéPé vidí kolik má zákazník zaplatit a tuto částku požaduje a ihned vydává Balík na kterém má z boku černou fixou napsáno příjmení aby ho rychleji našel. V našem případě je tam napsáno JIVINSKÝ.

Asi 90% zákazníků nepožaduje potvrzení o platbě, protože už ho mají v emailu od e-shopu nebo automaticky vědí, že uvnitř zásilky je faktura.

Zákazník, který potvrzení o platbě v hotovosti požaduje tak tomu  je sděleno : fakturu máte uvnitř a přijde Vám od  eLPéPé do emailu.

Popřípadě to jsou peníze eshopu, přepravné je eLPéPé  a mě by jejich peníze skočily do tržeb a musel bych je danit.

Převzetím zásilky většinou vše pro zákazníka končí a vypouští negativní zkušenost z hlavy a nemá důvod dále sledovat zásilku, kterou si už převzal.

Pokud mu na email nebo SMS přijde tato zpráva :

eLPéPé - Vaše zásilka číslo :

41185458832         za 13.647,-

Od odesílatel: GIBONE SPORT, s.r.o.

na Vás stále čeká ve výdejním místě :

Na jakém výdejním místě je zásilka uložena?

Název: Drogerie Safír barvy laky

Adresa: Garygue náměstí 280

29501 Hradiště

GPS souřadnice: 50° 31' 19.621'' N, 14° 58' 29.586'' E

Zákazník tyto informace ignoruje, protože ví, že si balík vyzvedl a zaplatil.

Domnívá se, že internetový systém o zásilkách eLPéPé má opožděnou reakci na změny.

Ve skutečnosti systém o zásilkách eLPéPé NEMÁ opožděnou reakci !!

To jen pan prodavač HANZ za pultem SAFÍRU po odchodu zákazníka z prodejny rozkliknutou zásilku v aplikaci eLPéPé zase zaklikne a nepotvrdí její vydání a převzetí hotovosti.

Zásilka za 13.647,- se na webovém prohlížeči  eLPéPé tváří, jako že čeká na vyzvednutí a nachází se v regálu Drogerie SAFÍR.

Fyzicky je už rozbalená v obci Klášter a zimní bundu, která byla uvnitř  má na sobě zákazník eLPéPé pan Jivinský. Majitel e-shopu GIBONE SPORT, s.r.o. marně čeká na skoro 14.000,- aby měl na další zboží a placení svých faktur.

Pan Gibóne nevěřícně zírá na eLPéPé aplikaci sledování zásilek, že zimní bunda stále leží na eLPéPé  Parcel shopu on nemá ani bundu ani peníze a jen se může domnívat PROČ? Proč si někdo objedná zimní bundu a nevyzvedne si ji, když je venku zima jako prase. Proč někdo zvolí formu přepravy na svoji adresu a pak není doma. Nezbývá mu než čekat, protože poctivě vydělané peníze zákazníka a nyní už peníze pana Gibona se to točí v kolotoči českého šméčka.

A netočí se v něm jen peníze pana Gibona, ale peníze za všechny zásilky, které kdy byly dopraveny do Drogérie SAFÍR a uhrazeny hotově.

Nyní v době bankovních převodů, plateb kartou, mobilem, chytrými hodinkami jsou největší vzácností hotové peníze, které nikde nechybí.

Nikdo oficiálně žádné peníze neinkasoval, protože každá zásilka má úložní dobu 7 dnů a v aplikaci eLPéPé  momentálně čeká na vyzvednutí - nebyla a není zaplacena.  Po dobu jednoho  týdne jsou tyto hotové peníze použity na cokoliv co nejde zaplatit převodem.

Nákup kradených autodílů, motorek, halucinogeny, prostitutky, úhrada řemeslníkům, kteří chtějí peníze na ruku a bez dokladu, platba zlodějům za kradené zboží z nákupních center např. parfémy, holící strojky a břity.

Polští dealeři zboží také požadují hotovost. Na druhou stranu podnikání Drogerie SAFÍR nebo soukromého přepravce Jaroslava Stuženého, který inkasuje od eLPéPé  stotisícové částky měsíčně tak generuje obrovské zisky, které by se museli danit.

Proto přichází na řadu interní Safír aplikace s uloženými čísly zásilek a PINY pro převzetí a po 5 ti až 7 dnech od inkasa hotových peněz se zásilky v eLPéPé aplikaci opět rozkliknou, ale už se potvrdí její vydání a platba z  převzetí hotovosti se změní na platbu kartou. Do systému elPéPé aplikace se zadá PIN ze SAFÍR aplikace a platebním terminálem je protažena platební karta třetí strany a zadán PIN karty.

Účet, ze kterého je převedena platba za zásilku není zákazníka, který si zboží u e-shopu objednal, ale někoho kdo potřebuje zlegalizovat výnosy z trestné činnosti a potřebuje mít na účtu výdaje.

Nikdo ze zákazníků a ani z e-shopů o těchto finančních machinacích nemá ani tušení!

Také moje zásilka, kterou jsem v SAFÍRU zaplatil hotově byla nakonec uhrazena kartou, a to někým koho VŮBEC NEZNÁM a nemám absolutně ponětí jakou cestou ty peníze vydělal.

Hypoteticky pokud organizovaná skupina takto za někoho zaplatila luxusní notebook nebo drahou elektroniku a v budoucnosti je začne vyšetřovat kriminální Policie, tak existuje reálná možnost, že tyto movité věci budou v lepším případě součástí vyšetřování a důkazního řízení nebo v horším případě budou zabaveny.

Každý nákup na e-shopech má smluvní podmínky a mezi zákazníkem a e-shopem vzniká smluvní vztah a smlouva.

Tato smlouva zakládá právní poměr mezi prodávajícím a kupujícím.

Pokud do tohoto právního poměru zásadním krokem vstoupí třetí strana bez vědomí jedné nebo obou stran tak je smlouva NEPLATNÁ.

Finanční úhrada předmětu smlouvy je dost zásadní krok, takže všechny smlouvy za 5 let jsou NEPLATNÉ !

Česky řečeno mými slovy :

eLPéPé a všichni aktéři tohoto skandálu, při kterém jsou legalizovány výnosy z trestné činnosti páchají neodhalitelný zločin, který nemá v civilizovaném světě obdoby.

Je mě jasné, že eLPéPé bude tvrdit, že nemá poznatky o tomto protiprávním jednání.

To je samozřejmě lež, protože když se v Drogerii SAFÍR vyloží ročně 5.200 zásilek a z toho je u 4.000 balíku zvolena platba v hotovosti a na eLPéPé  zpětně SAFÍR předá řidičům NULA korun, tak to někdo uvnitř eLPéPé kryje.

A za druhé : v době plné funkčnosti legalizace výnosu peněz z trestné činnosti, bylo vše dopodrobna nahlášeno členům představenstva mateřské společnosti eLDéHÁ do Bonnu a existuje emailová korespondence mezi mnou a členy představenstva eLDéHÁ.

Pokud jste i Vy čtenáři tohoto článku zákazníky eLPéPé, a Vaše doručovací adresa pro balíky na dobírku (úhrada v hotovosti), je ve středních nebo severních Čechách, tak Vám zaručuji, že i Vaše peníze skončily v kapse třetích osob. A Vaše zásilky byly uhrazeny kartou třetích osob, které neznáte.

A jak  je uvedeno v úvodu mé knihy ENTER :

Jednání a skutky, které následují po spáchání různých zločinů pro jejich krytí,  jsou horší než zločin samotný.

Tyto krycí manévry, které následovaly pro krytí systému eLTéZet cash back  jsou učebnicově praktikovány v přesně této kauze a to přímo představenstvem mateřské společnosti.

Všichni se shodneme, že je to boj s větrnými mlýny a všem poctivým občanům to ukazuje na marnost poctivosti a spravedlnosti.

V naši krásné republice je stejně všechna špína většinou zametena pod koberec a systém eLTéZet cash back je neprůstřelný a dále zůstane skrytý před veřejností a před médii.

Je to veřejnosti a finanční správě skryté tajemství.

Protože v době bankovních převodů, plateb kartou, mobilem, chytrými hodinkami  se hotové peníze stávají vzácností a pokud tyto hotové peníze, nikde nechybí - jsou poklad !!!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz