Hlavní obsah

Josef Sedlář v New Yorku

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Daniel Vávra

Josef Sedlář (herec) navštívil USA, byl z toho velmi dojatý

Článek

Konečně jsem měl možnost navštívit New York, tam se mi moc líbilo, hned jsem věděl jak přiletím do New Yorku že si hned to místo oblíbím.

1. Co se ti nejvíc v New Yorku líbilo?Mně se tam nejvíc líbila Socha Svobody.

2. jaká byla stanice metra v New Yorku? Tak to byl snad můj konec když jsem to viděl, takový smrad a všude samé odpadky v kolejišti ve stanici metra. Ty lidi jsou fakt hovada.

3.Proč ses ztratil v New Yorku? Trochu jsem zabloudil na ostrově, hledal jsem přátelé a ztratil jsem je po té přejeli trajektem zpátky do New Yorku, a já tam zůstal když jsem jim chtěl volat tak mi nešel signál ani WiFi, dopadl jsem jak sám doma (Kevin) co se v New Yorku ztratil.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám