Hlavní obsah
Názory a úvahy

Zamyšlení ze silnice

Foto: David Holman

Je v tom nějaká logika, či záměr?

Článek

Nedá mi to a spíš ze zvědavosti a pro odlehčení přispívám drobným moto-zamyšlením do „pléna“. Jelikož jsem toho v životě už celkem hodně najezdil, již jsem se na silnicích za volantem mnohokrát zamýšlel nad podstatou uvažování marketérů, či designérů, kteří pro malé i velké čerpací stanice PHM vymýšlejí „TOTEMY“. Pro ty, co netuší, o čem píšu to upřesním. Mám na mysli ty velké poutače s druhy a cenami paliv.

Moje dlouhá otázka č.1 zní:

Vybíráte-li ČS podle ceny PHM, co se snažíte najít ve chvíli, kdy se celkem rychle přibližujete k totemu? Nevím jak vy, možná se i pletu, ale já VŽDY nejdřív hledám druh paliva, a až když ho najdu, koukám na cenovku vedle něj.

Moje otázka č.2 zní:

Proč je na úplně, ale úplně všech ČS druh paliva (který chceme primárně už z dálky najít) písmem malým a cena, kterou čteme až následně, o desítky metrů blíž, velkým?

Jelikož mi oči již neslouží jako za mlada, stane se tak velmi často, že po minutí ČS ze mě vypadne „…je to druhé shora v pořadí, musím si to zapamatovat pro příště.“

Jsem jediný, koho to kdy napadlo? Díky za váš názor.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Cena pohonných hmot

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám