Hlavní obsah

Můj příběh ze života, kdy dochází k potlačování demokracie a mé šikaně

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Potlačování demokracie je veliký problém, ostatně být politický vězeň a nemít šanci se bránit terorru a šikaně. Obzvláště když za ním stojí mocní, bohatí a vlivní. Kteří mají k dispozici technologie ke čtení myšlenek spadající pod zákon SVMe19!

Článek

Takže můj příběh:

Jako malý kluk jsem občas jezdil k otcovi do práce. Otec pracoval na hospodářské kriminální policii na Koh-i-noru. Už tehdá před lety cca rokem 2007 vyšetřoval kauzu Čápý Hnízdo a dotace pana Andreje Babiše. Tehdá to nebylo nikde v TV a ani v Novinách. To léto 2007/2008 jsem odjel na Tábor zvaný poutník a tam poznal jistou slečnu Hanu Vysokomenskou. V pozdějších dobách dovysvetlim, hraje velmi důležitou roli v mém životě. V té době krátce po tomto táboře se mi v hlavě vybavil dlouhý příběh:

Příběh jehož hlavní otázka zněla:

Co by jsi dělal kdyby jsi vyhrál miliardu korun?

Odpovědět zněla:

Kdybych vyhrál miliardu korun zabil bych politika a vzal si na sebe jeho podobu (pomocí neoprenové jo obleku) a šel bych tunelovat stát! Na min. Financí, a na nejvyšší posty v politice bych si dosadil své kamarády na vysoký posty a jednoho policistu, postaral bych se o zmanipulování voleb na prezidenta, dosadil bych si na hrad a na prezidentský post svého kamaráda, na ministerstvo financí by si daná osoba chodila jenom zamrdat s prostitutkami. K prostitutkám, tyto devky by měli za úkol určitému člověku pomocí tajného systému dokázat vlist člověku do hlavy a číst mu na dálku jeho vlastní myšlenky a taktéž mu mluvit v hlavě, krást mu nápady jak zbohatnout a po sléze za to být řádně odměněni, taktéž za to že po celou dobu dokáží držet hubu. Takový plán se jistě neobejde bez pojistek a to například že by si tyto rodiny spřehazeli jednotlivé členy rodiny. Měli by postavené náhradní domy postavené pro případ že by se něco zvrtlo. Manželky těchto panu v politice by byli typově podobné ženy (blondýny s modrýma očima) a to proto aby se dala svést vína na jakýkoliv jiný pár z těchto politickych párů. Jako poslední pojistka pro případ že by jim něco nevycházelo byl založen jeden účet na osobu která to vymyslela a oni by tuto osobu po celou dobu šikanovali tak aby měla malé sebevědomí a aby se bála něco kdekoliv komukoliv řict a jakkoliv tento problém řešit. Tento příběh jsem nevymyslel já pouze my byl namluvený do hlavy už v dětských letech přibližně kolem roku 2007/2008.

Pár let se nic nedělo a tento případ Čapý Hnízdo spal a nikde o něm nebylo ani sluchu ani vidu.

Pak jsem nastoupil na střední školu COPTH - obor autoelektronik kterou jsem úspěšně dodělal maturitou. Na této škole jsem po letech opět potkal jistou slečnu z dětství Hanu Vysokomenskou. Je to a zní to neuvěřitelně ale 3roky jsme si psali a dost se bavili až jsem se do ní zamiloval. Psali jsme si každý den a mě na tom psaní a nejen to i na chování Hany přišlo něco moc zvláštního. Měla zájem se bavit ale nechtěla chodit tolik ven. Nepřišlo mi to adekvátní situaci. Hana neustále měnila vzhled. Na škole vypukla šikana mě osoby. V pozdějších dobách důležité body a dovysvetlim proč.

Po maturitě v roce 2015 jsem se rozloučil s ČR a i s Hanou a odjel jsem za práci do Skotska na zběr jahod a malin na farmu. Tam se mi stalo něco osudného, poznal jsem zde pana Vojtu Pacholika který semnou začal točit tajný rozhovory. Natáčel mě tajně na mobilní telefon. Jak jsem již zmiňoval už na škole vypukla šikana mě osoby, a tak se není divu že jsem si dosti stěžoval, že když jsem byl 1500km od domova tak jsem i dost nadával na lidi a pomlouval jsem je, řešili jsme dost sport, politiku a hudbu ale také jsem se mu svěřil o tom co můj otec kdysi před lety vyšetřoval když pracoval ještě u hospodářské kriminální policie na pražském Koh-i-noru. Myslím tu više jmenovanou farmu Čapý Hnízdo a dotace přidělené firmě pana Andreje Babiše.. Zazněli věty typu ,, pokud má člověk být trestán za chytání velkých ryb má tento člověk právo říct že tato země je vedena idioty".

Dále jsme řešili například propuštění Kajínka a migranty. Kteří v tu dobu začali migrovat do Evropy.

Vojta Pacholík odjel ze Skotska dřív domů České Budějovice. A já vzápětí také do Prahy kde jsem bydlel ještě u otce.

Následovalo hrozné peklo promě osobně, problémy na každým rohu. Šikana v zaměstnání, problémy v rodině, měl jsem hrozny zmatek v hlavě, různé divné myšlenky, problémy s kamarády, holky mě nechtěli… natož tak mít vážný vztah s přítelkyní. Skončil jsem na ulici a dost se v tom životě placal. Důležité promě bylo že pan prezident Zeman pustil na svobodu Kajínka.

Lidí a národ jako takový mi dávali ovšem něco najevo, přišlo mi jako by můj rozhovor s Vojtou Pacholikem slyšeli. Je nepodstatné kdo a co, ale vím že nejsem blázen. Média v reportážích mi dávali ovšem taky něco najevo.

Tv si například zprehazeli moderátory (já vycházel z příběhu který mi někdo vložil do hlavy), zprehazeny členové rodiny atd.. prostě já v tom viděl jasnou spojitost. Média zejména TV Nova o mém problému něco vi. Jenže já to neřešil, říkal jsem si tak asi o tom ví někdo kompetentní, asi se to řeší a není třeba chodit na Policii či hledat pomoc u jiných organizacích a odborů. Po těch letech se mi z nějakého důvodu vybavil v hlavě dlouhý příběh z dětství a já nad ním začal přemýšlet. Došlo mi že je moje osoba zapsaná v tomto příběhu. Jsem ten šikanovaný kluk co to údajně vymyslel. Jenže to je lež! Nevymyslel…

Ovšem to jsem nevěděl co mě čeká.

Nastává moment kdy se vracím defakto z ulice zpátky do bytu k otci, a jednoho rána z ničeho nic začínám slyšet hlasy v hlavě (Hana Vysokomenská), ta holka co jsem ji miloval ze střední. Začalo mi docházet pojivo. Příběh a různé role které jsou v tomto příběhu zapsané vlastně jakýsi scénář. Jenže mě se ty věci dělí na vlastní kůži. Má osoba, Andrej Babiš, Hana Vysokomenská atd atd.. všechno to do sebe začalo krásně zapadat. Já vul se svěřil otci, řekl jsem mu že mám hlasy v hlavě. Ten mě následně odvezl do Psychiatrické Léčebny do Bohnic. To byla moje vůbec první hospitalizace v Bohnicích.

Pak se asi rok nic nedělo, kdy jsem se hledal v životě, šikana v zaměstnání trvala neustále a do toho přibili prášky a neustáli dozor našeho zdravotnictví, neustále schůzky s psichiatrem. Moje diagnóza byla diagnostikována jako paranoidní schyzofrenie. Já ale vím že nejsem cvok, blázen a ani narušená osoba.

Začal každodenní boj, boj o pomoct, hledání něčeho co by mi tehdá pomohlo. V první řadě přesvědčit své okolí protože dokud mi neuvěří normální lidi tak mi nebudou věřit ani na policii, v TV, v novinách. Nikde.

Začal jsem vyrábět videa a umisťovat je na svůj facebook, psát statusy, s mojí verzi příběhu. Kdy pravidla hry jsem úplně pozměnil a začal útočit, nejlepší obrana je totiž útok, a že zrádci národa se nevyjednavá.

Obešel jsem různé organizace, psal do všech novin, obešel TV nova (ačkoliv jsem měl vůči nim jakýsi podezření), také ČT 24 a skoušel jsem šířit pravdu.. to za co ale tyto zainteresované osoby označují jako dezinformace a konspirační teorie.

Po celou tuto dobu mi bylo popíráno základní právo na život, byla potlačována demokracie na mé osobě…trvaly hlasy v hlavě - neoprávněná léčba a koordinace moji osoby, manipulace a také šikana v zaměstnání a šikana že strany zdravotnického systému. Byl mi přiděleny invalidní důchod. Jediná pozitivní věc na tom všem. Díky důchodu jsem vyžil. Ovšem v té době psal i na policejní prezidium (téměř jediný útvar v ČR, nebo jediná organizace instituce která mi odpověděla a tak trochu pomohla). S policejního prezidia mi poslali odpověď že se jedná o zbraňové systémy které spadají pod zákon/vyhlášku SVMe19, zbraňové systémy v problematice kosmonautiky. Spadající pod určitá ministerstva.

Z hlasů v hlavě mi dočista začalo hrabat a ještě aby toho nebylo málo přišli první skušenosti a první experimenty s drogama. Prvně jsem si dopřával kokain ale byl moc drahý a já přešel na levnější variantu a to na pervitin.

Nemohl jsem a nedalo se to dál snést šel jsem na policii na Vyšehrad na riditelstvi kriminální policie.

Samozřejmě semnou pan Biskup sepsal nesmyslnou výpověď (dal mi ale řadu, odkázal mě na určité ministerstva stejně jako na policejním prezidium) a pak mě zadarmo odvezli sanitkou do PNB.

Byl jsem tam 2 velice náročné měsíce. A léky mi na hlasy stejně nezebrali.

Po návratu zbohnic se nic zajímavého zas tak nedělo.

Akorát přišlo na řadu to že jsem se rozděloval, dostal jsem toxickou psichozu nebo byli schopní mi do bytu nainstalovat malé hologramy díky nimž jsem měl halucinace?? A následně volal policii která mě opět nodvezla do Bohnicke léčebny. Odtamtud jsem přes okno utekl.Nechtěl jsem tam být. Ale bohužel pro mě, mě chytli a odvezli nazpět. Odkud už se mi nepodařilo utéct. Bral jsem léky a povídal si s psychiatrem.

Po návratu mezi lidi, tedy po mém propuštění.

Jsem se opět zfetoval, ale přešel jsem z nosu na injekční aplikaci. V tu dobu už probíhal protest proti vládě, název se nesl v duchu hologramu. Ano nejsem cvok opět.

Mno a co bylo dál?? Hodně těch drog až jsem padal na dno jako socka, pobyt na ulici, nechuť pracovat z důvodu šikany v zaměstnání…různé problémy psychickeho rázu, zejména v oblasti sexuality a to promiskuity kdy jsem střídal ženy jak na běžícím páse.. následné další asi 2 hospitalizace v PNB, dohromady jsem tam byl asi 5* mám takový dojem.

Momentálně bydlím na Náměstí Míru v bytě který mi byl zapůjčený organizací Bona ve spolupráci s CDZ. Našel jsem si nové zaměstnání a skoušim abstinovat od drog a nepodléhat tolik sexuálním úletům jako to bylo v minulosti. Mám skvělou přítelkyni.

Já osobně jsem se v tom často nevyznal a měl jsem tendence být zaslepeny až částečně slepý. Nevím jak to je ani tedkom a žádám tímto pouze o pomoc. V boha nevěřím, Pravda vítězí! Díky mocJá osobně jsem se v tom často nevyznal a měl jsem tendence být zaslepeny až částečně slepý. Nevím jak to je ani tedkom a žádám tímto pouze o pomoc. V boha nevěřím, Pravda vítězí! Díky moc..

V pozdějších dobách do mého případu/příběhu zapadá i covid 19 a taky válka na Ukrajině - o tyhle absolutní provary nebo spíše lehce ověřitelný fakta založené na lži a iluzi či dezinformačních sloužící jako nástroj pro zastrašení lidu. Páč strach a panika je něco čeho v tomto státě chtěli dosáhnout. Zároveň jako jaká si kamufláž od skutečně důležitých věcí o které by se měl stát (média, policie, justice a celkově vláda) v první řadě zabývat. Já mám jako jejich pes naprosto o situaci jasno. Tečka!

Zároveň bych chtěl poukázat že jde o jakousi formu manipulace některých lidí, zejména mé osoby: (šikana, rozmluveni kterého jsem se dopustil a mluvil (po neustále šikaně) zastrašování, koordinace na různá místa, bláznovství…) Jen se tomu nesmím poddat i když mě jak fyzicky tak i psychický vždycky dostanou do pozice která se jim líbí. Nežijí život podle sebe, už ani nevím kdo jsem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám