Článek
Vše zlé je k něčemu dobré. To je staré pořekadlo, jehož pravdivost se opět potvrdila. Po těsné volební porážce od koalice Spolu, vedené Petrem Fialou, hledala Alena smysl svého politického bytí. Zatímco někdo by vyrazil do Tibetu na meditaci, pracovitá Alenka šla pracovat do McDonald’s.
Spojila příjemné s užitečným. Ve směně s mladými lidmi šířila programová hesla strany ANO. Pro příští volební období určitě chvályhodná kombinace: zasloužilá práce pro partaj, a ještě si Alenka přišla na nějakou tu korunu.
Po počátečním tápání se jí nejvíc zalíbilo mezi hranolkami. V této oblasti na ni, jak se říká, nikdo neměl. Chuť, velikost, barva, cena, tvar, konzistence – prostě skvělá práce na všech frontách. Její pracovní morálka byla výborná. Dokonce byla hodnocena jako nejlepší pracovnice ve Stodůlkách ve 28. týdnu tohoto roku.
Docházku měla ukázkovou. Chyběla jen dvakrát. Jednou kvůli návštěvě u kadeřnice, podruhé u fotografa. To však za ni zaskočili brigádníci: stranický kolega Andrej v přestrojení za komisaře Clouseaua a Karel Havlíček v masce Ferdy Mravence.
Proto nepřekvapí, že je Alenka ve svém originálním videu v převleku za hranolku. Angažovaná, kreativní a veselá – taková je bývalá ministryně financí. Výsledkem je super efekt pro všechny zúčastněné. McDonald’s zaznamenal růst tržeb, ANO má nejvyšší preference dokonce i mezi dětmi ve věku 10–14 let. Absolutní úspěch pro ženu mnoha profesí!
Proslýchá se, že těsně před volbami vyjede McDonald’s v ČR s novým Happy Mealem, který má krycí pracovní název „Let’s GO Andrej“. Věční kritici Andreje Babiše tvrdí, že si koupil celý McDonald’s v ČR. My jsme však opatrnější. Andrejů je přeci v naší zemi daleko víc, a není tedy nutné hledat lídra ANO i ve fastfoodu.
Dr. Humor bude situaci monitorovat a… uvidíme, co se bude dít před volbami.
Děkujeme Aleně Schillerové za skvělou inspiraci!