Hlavní obsah
Umění a zábava

Justina Grädese burcují fanoušci mobilními hovory

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Eliška Pavelková

Českého zpěváka populární hudby nenechají chvíli spát, má denně desítky hovorů.

Článek

Justin Grädes si nedokáže vysvětlit, jak se dostalo na veřejnost jeho telefonní číslo, údajně nikomu nic neříkal, ani se s ním nechlubil.

Justine má kromě tvé rodiny ještě někdo tvoje telefonní číslo?

Tak samozřejmě, moje telefonní číslo má produkce, přátelé, různé firmy ať už obchody nebo tak.

Máš pocit, že by někdo z tvých blízkých ti chtěl takhle ublížit nebo třeba tvoje číslo prodal?

Nevím o nikom, proto se mi to zdá záhadou.

A jaké opatření si udělal, aby tvoje číslo dál nekolovalo?

Prozatím žádné, plánuji změnu telefonního čísla a popřípadě bych to řešil dál.

Máš něco, co bys rád vzkázal fanouškům?

Ano, chtěl bych říct, že to není nic proti nim, rád s nimi pokecám a tak, ale jde o to, že někdo vypustil moje telefonní číslo a já mám pořád obsazený mobil. Když má někdo něco pro mě, nebo nějaké dotazy či něco jiného, v klidu se může obrátit na moji manažerku nebo mě kontaktovat přes sociální sítě.

Justina Grädese můžete taktéž potkat v Lucerně a tam bude na otázky času dost. Držíme ti palce za celou produkční agenturu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám