Hlavní obsah
Práce a vzdělání

Tajemství masážního salonku

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Příběhy z masážního salónku - chování Arabů i Čechů.

Článek

Znám spoustu holek, které doslova nenávidí chlapy s jinou barvou kůže, než mají ony. Mně hnědá, černá nebo žlutá nevadí. Když její hostitel neobtěžuje, tak je to v pohodě. Jsem sice na kluky s černými vlasy a uhrančivým pohledem právě vydolovaného antracitu, ale jako Viktorka u splavu jsem z toho nikdy neječela. A neječela jsem ani, když jsem poprvé viděla bez oděvu zdroj, který vyrábí malé Araby. Akorát jsem si tehdy, když jeho majitel uléhal na masérský stůl, pomyslela: Teda kam se na ně hrabou naši kluci!

Masáž celého těla trvá obvykle hodinu. Jenže těm opáleným hochům, zvláště mladším, stačí pět minut a stožár vášně je v pozoru!

Mnohokrát mi za den projde salónem námořní flotila…

Jsem decentní dáma, a tak když se pánové v masážním salónku svlékají, jsem k nim otočena zády. Ovšem na poličce, v úrovni svých očí, mám malé zrcátko. A protože ctím intimitu, tak klientům dávám na paraván ručník, aby se mohli, než dojdou k lehátku, zahalit. Je zvláštní, že 60 % pánů si dává osušku na zadek a postupují čelem ke mně malými krůčky, abych měla čas zhodnotit jejich anatomii. Chování klientů v masážním salónku je také velmi podobné úchylovi v rozevřeném baloňáku, který se prochází v parku… No aspoň vím, jak vypadá obřízka. Je to takový divný, když nemá rolák…

Mnozí chlapi jsou na svůj poklad natolik hrdí, že když jim na břicho položím ručník tak ho nenápadně rukou posouvají až: Kuk na strejdu! Dělám, že nic nevidím, ale když provokují dál, tak volím několik způsobů, jak jejich hrdost zkrotit. Děje se to v českém jazyce prokládaném arabskými slovíčky.

1. La, la, la (ne, ne, ne)! Nech toho, nebo ti řeknu imši! (jdi). Podle tónu hlasu rychle pochopí oč mi jde.

2. Pokud pokračují a hloupě se usmívají, tak to nevydržím, vyprsknu smíchy a říkám: Ty jsi ale hloupej, co?Kupodivu to docela funguje.

3. Pokud je klient vytrvalý, a navíc mě ještě chytá za ruce, tak mu jednu fláknu přes paži, až na ní zůstanou otisky mých prstů. Ten údiv, že ho udeřila žena stojí za to, ale protože Arab je chlap a vydrží bolest, tak se obvykle začne smát také.

4. Když masáž skončí a klient zůstává sedět na lehátku, neobléká se, tak už vím, co přijde. Naznačuje, že bych se mohla na závěr věnovat ruční práci na jeho stěžni, že za to dobře zaplatí. V tu chvíli ho posílám do nočního klubu. Zklamání v jeho tváři je zřejmé, stejně tak zhnusený výraz nad návštěvou nabízeného klubu.

Stávají se ale i další příhody. Jeden arabský děda, mohlo mu být kolem osmdesáti, si chtěl také užít. Když jsem stála bokem u jeho stehna, tak mě aspoň začal hladit po zadku nohou. Zavrtěla jsem hlavou a on se začal smát, jak je vtipný. Pro staříka to bylo asi dobrodružství, možná potom vyprávěl kamarádům, jak si sáhl na českou prdelku.

Jiný fešák mi během masáže řekl, že už neměl tři měsíce ženu, jestli bych s ním nešla na rande. Jeho fantazie byla tak veliká, že si po masáži sedl ke mně zády a požádal o ubrousky. Tak jsem mu je dala a …no jo… no! Pak slušně poděkoval, potřísněné ubrousky hodil do koše a šel.

Ale nejsou to jen jižní národy, které pomyslí při příjemném dotyku na další možnosti. Jedou přišel do salónu Čech jako pleno. Mohlo mu být něco po šedesátce. Chtěl masáž zad. Když jsem šla před ním a vedla ho do salónu, tak mi prý koukal na zadek - říkaly holky. Ale to chlapi dělají, že? Svlékl se do půl těla a lehl si na záda, abych se pokochala jeho pírcingy, které mu zdobily bradavky. No fuj!

Okamžitě jsem si představila, jak mu někdo za ty kroužky trhne a začne stříkat krev! No nic, namasírovala jsem ho a on povídá: Máte ráda sado-maso? Já s nevinným ksichtíkem: Raději maso! Zvrhlík se pousmál a pravil, že pokud se tato technika provádí s citem, tak je velmi příjemná. Byl hnusnej, takže můj zadek důtky neochutnal.

Elvíra Mora

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám